دستگیری قاتل در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: قاتل مردی که اواخر هفته گذشته در منزل خود به قتل رسیده بود دستگیر و روانه زندان مرکزی همدان شد.
کد خبر: ۱۴۱۸۴۱۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، سرهنگ افشین یاری دراین رابطه اظهار کرد: اواخر هفته گذشته درپی اعلام مرکز پیام شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک درسطح محلات شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سریعا عوامل گشت کلانتری 12جانبازان  برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت  و مشاهده شد مردی حدود 50 ساله ازنواحی سر و بدن مجروح و به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

یاری ادامه داد: ماموران کلانتری ضمن حفظ صحنه و دعوت از قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی، با حضور آنان اقدامات قضایی و قانونی لازم را انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و اقدامات فنی، خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی به فردی که با وی مراوده داشت مظنون و با هماهنگی مراجع قضایی موفق به دستگیری نامبرده شدند و  وی پس از مواجهه با شواهد و قرائن موجود، نهایتا لب به اعتراف گشود.

یاری با اشاره به این که قاتل  انگیزه خود در این قتل را طمع به اشیای با ارزش  مقتول  برشمرد، یادآور شد: نامبرده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی وسپس با قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان قتل قاتل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها