شرکت گاز استان همدان اعلام کرد؛

افزایش مصرف گاز در همدان

گاز در برخی نقاط شهری همدان قطع شد

سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی نقاط از شهر همدان امروز -سه‌شنبه ۱۰ مرداد- از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۱۱۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، مجید الهیاری اظهار کرد: به منظور انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستاهای تابع شهرستان همدان از جمله سولان، برفجین، توئیجین، انصارالامام، یکن آباد، مهدی آباد و چشمه قصابان قطع شد.

وی افزود: در همین راستا گاز شهرک ولیعصر، صداوسیما، کوی رضوان، کوی صادقیه، شهرک صنعتی بهاران و نیز مشترکان صنعتی و گلخانه‌ای در این مناطق در بازه زمانی مذکور قطع است.

الهیاری درباره گازرسانی به واحدهای صنعتی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد: امسال ۵۹ مشترک صنعتی و کشاورزی به مشترکان شرکت گاز استان همدان اضافه شده که این احتساب آنها، در حال حاضر بیش از ۴۰۹۱ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان همدان گازدار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان همدان درباره برگزاری دوره‌های آموزشی نیروهای امدادی در این شرکت نیز خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷۳۶ نفر ساعت دوره آموزشی نیروهای امدادی شرکت گاز استان همدان برگزار و تا پایان امسال آموزش ۱۶۰۰ نفر ساعت پیش بینی و هدف‌گذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها