مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی؛

توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر ضروری است

پرداخت پلکانی حقوق پزشکان بر اساس کارکردشان در هرمزگان

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: براساس مصوبه امسال به پزشکان این سازمان با توجه به کارکردشان، بصورت پلکانی حقوق پرداخت شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: براساس مصوبه امسال به پزشکان این سازمان با توجه به کارکردشان، بصورت پلکانی حقوق پرداخت شود.
کد خبر: ۱۴۱۶۷۲۳
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: براساس مصوبه امسال به پزشکان این سازمان با توجه به کارکردشان، بصورت پلکانی حقوق پرداخت شود. غلامعباس مومنی بزرگترین چالش پیش روی درمان تامین اجتماعی را کمبود پزشک متخصص عنوان کرد و افزود: پارسال ۴۹ نیروی درمانی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی جذب شدند و امسال نیز ۳۸ نفر دیگر جذب می‌شوند. وی گفت: پارسال هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در زمینه درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی، در هرمزگان هزینه شده است. مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: پارسال یک میلیون و ۶۸۰ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مراجعه کرده اند. مومنی گفت: براساس نظرسنجی صورت گرفته ۸۵ درصد از بیمه شدگان هرمزگانی از مدیریت درمان تامین اجتماعی رضایت دارند. وی گفت: ۴۸۰ مرکز درمانی در هرمزگان با مدیریت درمان تامین اجتماعی قرارداد دارند. مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: طرح مهم هرمزگان سالم با همکاری استانداری در استان راه اندازی شده است که در آن تامین اجتماعی افراد را پایش می‌کند. مومنی با بیان این که ۳ مرکز ناباروری برای خدمات در استان فعال شده است افزود:۵۱ درصد از مردم هرمزگان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. تامین اجتماعی هرمزگان هفت بیمارستان، پلی کلنیک و درمانگاه در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، بندرلنگه و قشم دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها