مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین

گشت‌های سرزده تعزیرات در قزوین به صنایع غذایی رسید

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از بازرسی سرزده شرکت‌های تولیدکننده محصولات غذایی با هدف نظارت بر زنجیره تامین و توزیع کالا‌های اساسی و پرمصرف خبر داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از بازرسی سرزده شرکت‌های تولیدکننده محصولات غذایی با هدف نظارت بر زنجیره تامین و توزیع کالا‌های اساسی و پرمصرف خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۳۲۳

مهرداد نوری جام جم آنلاین قزوین: علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از بازرسی سرزده شرکت‌های تولیدکننده محصولات غذایی با هدف نظارت بر زنجیره تامین و توزیع کالا‌های اساسی و پرمصرف خبر داد و گفت: در این بازرسی‌های سرزده وضعیت انبار، ثبت و اعلام موجودی و رعایت نکات بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسوول ادامه داد: در همین راستا پنج واحد صنعتی بزرگ استان قزوین که در زمینه مواد غذایی فعال هستند، بازرسی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ ثبات و آرامش بازار کالا‌های اساسی و برخورد با شرکت‌هایی که با هدف سودجویی اقدام به احتکار و خودداری از عرضه کالا می‌کنند از اهداف این بازرسی‌ها به شمار می‌رود.

این مسوول همچنین با بیان اینکه احتکار و عدم عرضه کالا‌های اساسی خط قرمز تعزیرات حکومتی است، افزود: با این تخلف چه در زمینه توزیع در فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی و چه در واحد‌های تولیدی بدون هیچ گونه مساحمه و اغماض برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با بیان اینکه بازرسی‌های سرزده از صنایع تولیدکننده کالا‌های اساسی همچنان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: هرگونه عرضه کالا یا خدمات خارج از شبکه‌های تعیین شده دولت، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و درج نکردن قیمت، گران فروشی، کم فروشی به سرعت و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها