گفت‌وگوی اختصاصی جام جم آنلاین با مربی تیم ملی والیبال ایران؛

افشاردوست: در بازی با لهستان شایسته برد بودیم

دست نگه دارید هنوز کار داریم

در هفته نخست، تیم‌ها معمولا به ارزیابی رقبا و البته نقاط ضعف و قوت خودشان می‌پردازند. از هفته دوم است که تیم‌ها به دنبال اهداف خود می‌روند.
در هفته نخست، تیم‌ها معمولا به ارزیابی رقبا و البته نقاط ضعف و قوت خودشان می‌پردازند. از هفته دوم است که تیم‌ها به دنبال اهداف خود می‌روند.
کد خبر: ۱۴۱۱۶۰۱
نویسنده فرهاد نفرزاده | کارشناس والیبال

اهداف اصلی دو دسته هستند، ابتدا جمع‌آوری امتیازات لازم برای ارتقا در رنکینگ و دوم صعود به جمع تیم‌های برتر لیگ ملت‌های والیبال. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست هرچند در هفته نخست سه شکست و فقط یک برتری داشت. باید کمی منصف باشیم. الان انتقاد زیاد است. به نظر من دست نگه دارید، هنوز کار داریم. ما در تقابل با لهستان و اسلوونی بخشی از توانایی‌های‌مان را نشان دادیم اما کافی نبود. بهروز عطایی می‌تواند تیم بهتری را برای هفته دوم آماده کند. اعتقاد راسخ من براین است که در هفته دوم بهتر خواهیم شد. ما در هفته دوم با آلمان، صربستان، هلند و آمریکا بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم نتایجی که به دست خواهد آمد از هفته نخست بهتر باشد. هلند و آلمان مقابل ما شکست می‌خورند اما در رابطه با‌دیدار‌با صربستان و آمریکا نمی‌توان به همین راحتی صحبت کرد. تیم‌ملی در هفته نخست گاهی اوقات خیلی بد بود. اما همان طور که گفتم این هفته برای عیارزنی بود. صبر کنید هفته دوم بیاید. آنگاه شاید بهتر بتوانیم در رابطه با آنچه رخ می‌دهد عقلانی‌تر صحبت کنیم و انتقادهای سازنده‌تری داشته باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها