فرمانده پایگاه بسیج ثارالله تشریح کرد:

جزئیات قتل قاسم فتح‌ اللهی در مقابل منزلش

ادعای عجیب پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت

همسرم سرش را به دیوار کوبید و مرد

پیرمردی که همسرش را با ماهیتابه کشته بود، در دادگاه با رد اتهام قتل عمدی ادعای عجیبی را مطرح کرد. پسر این زوج در جلسه محاکمه، پدرش را بخشید.
کد خبر: ۱۳۹۳۴۰۸

به گزارش جام جم آنلاین ، رسیدگی به این پرونده از شهریور سال گذشته و با گزارش قتل زن ۷۵ ساله‌ای در رباط کریم آغاز شد. ماموران با حضور در محل متوجه شدند این زن با ماهیتابه‌ای خونین که کنار جسد قرار داشت به قتل رسیده است.

با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، همسر ۸۵ ساله این زن به نام محمود، عامل قتل است. پیرمرد تحت بازجویی قرار گرفت و به کشتن این زن اعتراف کرد و گفت: «من و رباب ۶۰ سال قبل ازدواج کردیم. او محبتی به من نمی‌کرد و همیشه توجهش به پسرمان بود. من برایش مهم نبودم. امروز از او خواستم اخلاقش را عوض کند اما دوباره بی‌اعتنایی کرد که عصبانی شده و با ماهیتابه ضربه‌ای به سرش زدم. روی زمین افتاد و دیگر نفس نکشید. ترسیده بودم و همان موقع پسرم سر رسید و متوجه قتل مادرش شد.»
با تکمیل تحقیقات پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران، پسر مقتول که تنها ولی‌دم بود، رضایت خود را اعلام کرد و گفت: «پدرم با بی‌رحمی مادرم را کشت و من راضی به مرگ او نیستم و رضایت می‌دهم.»

سپس پیرمرد در جایگاه قرار گرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: «من و همسرم اختلاف داشتیم و همیشه به من بی‌مهری می‌کرد. آن روز دوباره بی‌اعتنایی کرد و عصبانی شدم. به او فحش دادم که همسرم سرش را به دیوار کوبید و باعث مرگ خودش شد. من او را نکشتم و اتهام قتل عمدی را قبول ندارم.‌»
پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند تا برای متهم از جنبه عمومی جرم حکم صادر کنند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها