رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین

به زودی ، بهره برداری از ۶۷ طرح کشاورزی در استان قزوین

۶۷ طرح بخش کشاورزی در هفته دولت در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد.
۶۷ طرح بخش کشاورزی در هفته دولت در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۷۷۲۶۵

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،مهردادنوری:رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۶۷ طرح تولیدی عمرانی در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

افلاطونی افزود:  این طرح‌ها مربوط به سه بخش دولتی، خصوصی و بانکی بوده و برای اجرای این طرح‌ها ۴ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۵۴ طرح مربوط به بخش آب و خاک است که با سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی ک خودیاری انجام شده و شامل طرح‌های آبیاری نوین، استخر ذخیره آب کشاورزی، کانال انتقال آب کشاورزی، عملیات لوله گذاری و مرمت و لایروبی قنات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت:  در هفته بزرگداشت دولت همچنین ۴طرح دام و طیور، ۷طرح باغبانی و ۲ طرح صنایع تبدیلی از جمله دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته می‌باشد.

افلاطوین افزود:  با اجرای این طرح‌ها ضمن بهره مندی ۲۷۰۳ نفر خانوار روستایی از خدمات زیر بنایی، زمینه اشتغال پایدار برای ۳۷۷ نفر در منطقه فراهم خواهد شد.

افتتاح طرح‌های شاخص بخش کشاورزی در شهرستانها، حضور در برنامه عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای جهاد کشاورزی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران جهادکشاورزی، آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت و روز کارمند، و ارائه دستاورد‌های دولت محترم طی یکسال گذشته از جمله مهمترین برنامه‌های این سازمان در هفته دولت در سال جاری است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها