پس از ماه ها کش و قوس

شهردار شهرکرد انتخاب شد

شورای اسلامی شهرکرد پس از قریب 11 ماه شامگاه گذشته شهردار شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری را انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۳۷۶۴۵۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ محمدرضا بیاتی اشکفتکی سخنگو شورای شهرکرد در گفتگو با جام جم از انتخاب شهردار شهرکرد در جلسه شامگاه گذشته خبر داد و گفت: در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورا خبر داد و در آخرین جلسه‌ای که شامگاه گذشته با موضوع انتخاب شهردار شهرکرد تشکیل شد، محمدحسین واحدیان از یک  شهروند کاشانی با اکثریت آرا به عنوان شهردار انتخاب شد.

انتخاب شهردار جدید شهرکرد از میان 10 گزینه موجود

بیاتی اشکفتکی در ادامه افزود: افراد متعدد و مختلفی رزومه و برنامه داده بودند جهت گزینه شهرداری شهرکرد که ازبین این تعداد به 3 نفر منتج شد که در نهایت واحدیان بعنوان گزینه اصلی در معرض آراء اعضاء شورای اسلامی شهرکرد قرار گرفت.

جوانترین شهردار شهرکرد بعد از انقلاب

سخنگوی شورای شهرکرد تصریح کرد: واحدیان متولد سال 63 است و تحصیلات وی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه کاشان، کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیریت استراتژیک شهری از دانشگاه تهران و کارشناسی مکانیک از دانشگاه آزاد واحد کاشان است.

شهردار جدید پیش از این مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان

بیاتی اشکفتکی در خصوص اهم مسئولیت‌های شهردار شهرکرد اظهار داشت: شهردار جدید پیش از این مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری و مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان بوده است.

شهرکرد شهر بدون شهردار پس از گذشت 11 ماه شهردار خود را شناخت

گفتنی است شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری در انتخاب شهردار با چالش های بسیار و متعدد مواجه بودند که پس از قریب یک سال از انتخاب اعضاء شورای شهر دیشب به توافق نهائی رسیده و شهردار جدید شهرکرد در یک فرآیند 11 ماهه انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها