نوه بیار یا غرامت بده

زوجی در هند چون نوه دار نشدند از پسر و عروسشان شکایت کردند و خواستار دریافت غرامت 650 هزار دلاری ازآنها شدند.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۷۳

به گزارش جام جم آنلاین از نیویورک تایمز، سانجیف رانجان پراساد و سادانا پراساد پس انداز خود را برای آموزش خلبانی در ایالات متحده، هزینه عروسی مجلل پسر و عروسشان به همراه یک ماشین لوکس و یک ماه عسل در خارج از کشور صرف کردند. آنها تصور می‌کردند سرمایه‌گذاری‌هایشان در نهایت به شکل یک نوه نتیجه می‌دهد. اما به گفته آنها، با گذشت زمان، این زوج علاقه چندانی به فرزند آوری نداشتند. پس از شش سال والدین داماد تصمیم گرفتند شکایت کنند.

آنها خواستار این شدند که پسر و عروسشان که در شهر جنوبی حیدرآباد زندگی می کردند،ظرف یک سال باید برای آنها نوه بیاورند در غیر این صورت باید 650000 دلار غرامت بپردازند. قرار است جلسه اولیه رسیدگی به این پرونده تا چند روز دیگر در دادگاهی در شمال هند برگزار شود.

آقای پراساد 61 ساله، یک مقام بازنشسته دولتی گفت : حتی پس از دو سال، آنها هرگز به بچه دار شدن فکر نکردند و ما تصمیم را به آنها واگذار کردیم. اما آنها نوه ای برای ما نیاوردند. وقتی می دیدیم افراد سالخورده با نوه هایشان در ایستگاه اتوبوس ایستادند حسرت می خوردیم چرا ما نوه داریم که با او باشیم. می کنند. حالا شکایت کردیم ، امیدواریم که آنها را مجبور کنیم برای ما نوه ای بیاوردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها