از رفع مشکلات پینگ برای گیمر ها تا راهکار برای درامد بیشتر از بازی

گیمرها همیشه با موضوعات و مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ از پینگ‌ پایین تا مشکلات fps و نحوه کسب درامد از بازی. در این مطلب قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و به شکلی تک‌ به تک هر کدام را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۳۶۷۰۲۱

Ping چیست؟


در پاسخ به این سوال که پینگ چیست؟ می‌توانیم بگوییم که پینگ را به عنوان مدت زمان تأخیر یا سرعت ارسال سیگنال‌ها از کنسول‌های مختلف بازی، گوشی‌های هوشمند یا کامپیوترها به شبکه اندازه‌گیری می‌کنند که به منظور تشخیص عملکرد سرورها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 اگر بخواهیم مثالی به شما ارائه کنیم، می‌توانیم بگوییم که زمانی که در یک بازی جنگی شرکت کرده و تیراندازی می‌کنید، سیگنالی به سرور بازی ارسال می‌‌شود تا تیراندازی شما ثبت شود و پس از این‌که سرور، اطلاعات مربوط به شلیک به طرف مقابل را دریافت می‌کند، باید یک تأییدیه به شما بازگرداند و این نشان می‌دهد که به طرف مقابل شلیک کرده‌اید. در نتیجه این اتفاق و معاملات، پینگ مدت زمانی است که اطلاعات میان شما و سرور مورد نظر منتقل می‌شود.
 
 
از رفع مشکلات پینگ برای گیمر ها تا راهکار برای درامد بیشتر از بازی
 

خیل از گیمرها مشکلات پینگ بالا دست‌وپنجه نرم می‌کنند. سوالی که مطرح می‌شود این است که مشکلات کاهش پینگ چیست؟ عوامل مختلفی روی پینگ بالای شما تأثیرگذار است: از سرور بازی گرفته تا پهنای باند اینترنت شما و مشکلات رجیستری. به عنوان مثال، بسته به تعداد افرادی که به شبکه شما متصل هستند، پهنای باند شما در طول روز می‌تواند متغیر باشد و کاهش پهنای باند در نهایت می‌تواند منجر به افزایش پینگ شود.

 یکی دیگر از مواردی که می‌تواند روی پینگ تأثیر بگذارد، بهینه‌نبودن سیستم‌ شما با بازی‌های مختلف است. برای کاهش پینگ می‌توانید سرورهایی را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیک‌تر باشند و حواس‌تان باشد که هنگام اجرای بازی‌های مختلف، فیلترشکن و پروکسی خود را خاموش نگه دارید.
 


چگونه می‌توان از بازی‌های مختلف، کسب درآمد کرد؟

 

برای بسیاری از دوست‌داران و حتی معتادان به بازی‌، کسب درآمد از این حوزه یک آرزوی دیرینه به شمار آمده و بسیاری در تلاش‌اند تا از چیزی که دوست‌اش دارند، یعنی بازی، درآمد کسب کنند. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از بازی وجود دارد که در ادامه به شکلی مختصر به هرکدام اشاره‌ای می‌‌کنیم:
 


راه‌اندازی یک کانال یوتیوب

 

ممکن است بگویید که چطوری می‌تواند به کسب درآمد از بازی از طریق یوتیوب رسید؟ خب، شما می‌توانید یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کنید، بازی‌های خود را به شکل زنده استریم کنید و حتی ویدیوهای ضبط‌شده از بازی‌های خود را با دیگران در کانال خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این نیز می‌‌توانید به آموزش گیم‌پلی، نکات بازی و نقد و بررسی بازی‌های مختلف بپردازید. در نهایت، تمامی محتواهای ویدیویی شما براساس تبلیغاتی که یوتیوب برای آن‌ها در نظر می‌گیرد و بینندگانی که به دست می‌آورید، مبلغی و درآمدی را برای شما به همراه خواهند داشت.
 

از رفع مشکلات پینگ برای گیمر ها تا راهکار برای درامد بیشتر از بازی


تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی


علاوه بر این، شما می‌توانید وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شوید، بازی‌های مختلف را طراحی کنیدِ و حتی اگر کدنویس یا توسعه‌دهنده هستید و به دنیای برنامه‌نویسی علاقه دارید، وارد حوزه توسعه بازی‌های ویدیویی شوید که به طور میانگین، حقوقی بین ۶۰ الی ۷۰ هزار دلار در سال را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید به عنوان توسعه‌دهنده با شرکت‌های مختلف بازی‌سازی همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشید.
 


تبدیل شدن به نویسنده حوزه گیم


یکی از راه‌های دیگری که می‌توانید از حوزه گیم به درآمد دست پیدا کنید، نویسندگی است که البته این کار علاقه زیادی را می‌طلبد. شما به عنوان نویسنده می‌توانید در مورد جدیدترین بازی‌ها، نقد و برررسی آن‌ها، گزارش مسابقات مختلف و مواردی از این دست، مطلب بنویسید و برای مجلات گیم و سایت‌های فعال در این حوزه کار کنید و به عنوان نویسنده در حوزه‌ای که به آن علاقه دارید، درآمد کسب کنید. روزنامه‌نگارهای مستقل و نویسندگان این حوزه نیز در سال درآمدی بین ۲۶ تا ۱۰۳ هزار دلار در خارج از کشور را به خود اختصاص می‌دهند.
 

از رفع مشکلات پینگ برای گیمر ها تا راهکار برای درامد بیشتر از بازی
فعالیت در توییچ


اشخاصی که گیم را به شدت دنبال می‌کنند،‌با پلتفرم توییچ آشناییت کافی را دارند؛ پلتفرمی که در آن استریمرهای مختلف به استریم گیم‌پلی یا بازی‌های آنلاین خود می‌پردازند و از طریق دونیشین یا حتی از خود پلتفرم توییچ، درآمدهای زیادی را کسب می‌کنند و حتی می‌توانند درآمدی دلاری را به خود اختصاص دهند.
 


اف‌پی‌اس چیست؟


برای پاسخ به این سوال که fps چیست؟ باید ابتدا درباره نرخ فریم صحبت کنیم؛ نرخ فریمی که به عنوان نرخ نوسازی نیز شناخته می‌شود و درواقع فرکانسی از تعدادی فریم و تصویر است که به طور متوالی و مستمر روی نمایشگر ظاهر شده و تصاویر متحرکی را ایجاد می‌کنند. fps که در واقع مخفف Frame Per Second است، واحد فریم‌ریت یا همان نرخ فریم به حساب می‌اید و با استفاده از آن اندازه‌گیری می‌شود.
 
به عنوان مثال، سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، ۳۰ تصویر مجزا در عرض یک ثانیه را به نمایش می‌گذارد. اگر FPS پایین باشد،‌حرکات به نوعی ناهموار و نامنظم خواهند بود و اگر نرخ فریم بیش از حد بالا باشد، مانیتورهایی که آن تصویر را به نمایش می‌گذارند، Overload می‌کنند و این موضوع می‌تواند به خرابی آن مانیتور منجر شود. اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید، می‌دانید که نرخ فریم بهینه برای مانیتور بسیار ضروری است و بالاتر بودن آن، کیفیت نمایش بهتر و تجربه روان‌تری از بازی‌های مختلف را  در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در تنظیمات بازی و سیستم‌ خود می‌‌توانید FPS را تغییر داده و در بهترین حالتی که می‌توانید به بازی کردن بپردازید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها