استاندار در جمع رزمندگان و پیشکسوتان تیپ خط شکن 44 قمر بنی هاشم (ع)

براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نبايد منتظر بودجه و اعتبار باشيم

در آستانه کنگره 10 هزار نفری شهدای عشایری استان چهار محال و بختیاری

تجلیل از خانواده های شهدای روحانی شهرکردبا حضور مسئولان استان

استاندار، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل حوزه استانداری و مشاور عالی استاندار، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده های شهدای روحانی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۳۶۶۵۳۲

به گزارش جام جم آنلاین-  چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه برگزاری کنگره ملی 4هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، سرکشی از خانواده معظم 81 شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان ارشد استان و اکیپ های مختلف در حال برگزاری است.

حضور در منزل خانواده های شهدای روحانی شهرکرد

حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد غلامعلی حیدری سودجانی استاندار، ،مهران مرادی مدیر کل حوزه استانداری و مشاور عالی استاندار سردار علی محمد اکبری احمد محمودی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام امان الله حسینی صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل خانواده های شهدای روحانی در شهرکرد و فرخشهر، یاد و خاطره رشادت های این شهیدان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام را گرامی داشتند.

نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش برجسته ای است

غلامعلی حیدری سودجانی در حاشیه دیدار با خانواده روحانی شهید یدالله تاجی اشکفتکی در شهرکرد، با اشاره به برگزاری کنگره 4هزار شهید روحانی کشور و بزرگداشت 81شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش برجسته ای است که در ترویج معنویت و معارف پرچمدار بودند.

روحانیت باعث انسجام و روحیه در یگان های رزم بود

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دوران دفاع مقدس، در یگان هایی که روحانیون حضور داشتند،  حقیقتاَ متفاوت بودند و انسان های شجاع، معنوی، باصلابت در این یگانها بودند که پیچیده ترین و سخت ترین موانع را به جان و دل می خریدند.

سربلندی کشور در جهان به برکت خون شهداست

وی نقش روحانیت در ترویج معارف قرآنی را برجسته دانست و بر زنده نگهداشتن یاد شهدای روحانی تأکید کرد و گفت: سربلندی کشور در جهان به برکت خون شهداست و باید هم قدر آنها را بدانیم و هم راه آنها را ادامه دهیم.

یادمان نرود سر سفره شهدا اعم از روحانی و غیرروحانی نشسته ایم

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم در دیدار با خانواده شهدای روحانی با اشاره به حضور فعال روحانیت در صحنه های مختلف، گفت: تجلیل از خانواده های شهدای روحانی یک کار نمادین است که ما یادمان نرود سر سفره شهدا اعم از روحانی و غیرروحانی نشسته ایم.

شهدا به گردن ما حق دارند و این دین باید ادا شود

آیت الله محمدعلی نکونام،  افزود: شهدا به گردن ما حق دارند و این دین باید ادا شود؛ وگرنه در پیشگاه پرودگار متعال مسئولیت ما سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز خون شهدا واقعاً پاسخ داده و به برکت خون شهدا درخت انقلاب اسلامی مستحکم و ریشه دار شده و هرچه جلوتر آمده ایم، انقلاب اسلامی از یک جایگاه قوی تر برخوردار شده است و به فضل الهی دشمنان انقلاب روز به روز ضعیف تر شده اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به الگوشدن انقلاب اسلامی برای جهانیان خاطرنشان کرد: امروز قدرت های جهانی که یک روزی بعنوان قدرت شرق و غرب مطرح بودند از انقلاب و نیروهای مسلح و اسلام و مهدویت و آینده انقلاب اسلامی ما الگو می گیرند که همه اینها از برکات شهداست.

سردار علی محمد اکبری احمد محمودی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم اظهار کرد: همانطوری که همه شهدای عزیز ما برای نسل های مختلف الگو هستند، قطع به یقین شهدای عزیز روحانی هم برای مردم ما الگو هستند.

وی افزود: چهارم خرداد کنگره 4هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود و استان چهارمحال و بختیاری هم 81 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام و پیروزی انقلاب تقدیم کرده که با توجه به جمعیت استان و تعداد محدود روحانیون این استان، عدد بسیار بالایی است.

گفتنی است در این روز از خانواده های روحانیون شهید؛ یدالله تاجی اشکفتکی، محمدحسین سرشاد، داریوش آذریان و علیرضا ابراهیمی با اهدای هدیه متبرک مقام معظم رهبری(چفیه)، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا تجلیل شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها