مصرف گاز در لرستان ۶ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: میزان مصرف گاز در استان از ابتدای آغاز فصل سرما تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۵۲۷۹۶
مصرف گاز در لرستان ۶ درصد افزایش یافتبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم گودرزی افزود: با فرارسیدن فصل سرد سال و برودت هوا  میزان مصرف گاز افزایش می یابد که مردم باید ضمن استفاده از وسایل گازسوز دارای علامت استاندارد، درزگیری کانال‌های کولر و درب و پنجره‌ها را انجام دهند.
 
وی گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا،استفاده صحیح و ایمن از وسایل گرمایشی و گازسوز بسیار ضروری  است که در همین راستا، شرکت گاز استان لرستان نیز از حداکثر ظرفیت های موجود در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی بهره می برد تا مشترکین با رعایت نکات ایمنی سلامتی خود و خانواده را حفظ نمایند.
 
گودرزی اظهار کرد: ۸۰ میلیارد تومان طی نیمه نخست امسال برای اجرای طرح‌های گازرسانی به ۱۰۲ واحد تولیدی صنعتی و ۶۸ روستا در این استان هزینه شده است.
 
وی ادامه داد: گازرسانی به ۱۷۰ روستای استان تا پایان سالجاری برنامه ریزی شده بود که ۶ ماه گذشته ۶۸ روستا با جمعیت سه هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و اکنون طرح گازرسانی ۱۰۲ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها