پلیس در جست‌وجوی هویت قربانی خانه وحشت

تحقیقات در ارتباط با پرونده خانه وحشت نشان داد مقتول از خانه‌شان در مشهد فرار کرده و به تهران آمده و در دام متهم گرفتار شده بود.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۷۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، در این پرونده سعید متهم به قتل یک دختر جوان و محبوس کردن دختران دیگر در خانه وحشت در یکی از محله‌های جنوبی تهران است. این مرد سابقه‌دار سال ۹۳ هم به شیوه‌ای مشابه دخترفراری را به قتل رسانده، اما محکوم به پرداخت دیه شده بود و بعد از چند سال آزاد شد و در همین خانه دختر دیگری را به قتل رساند.
 
با شناسایی خانواده اولین قربانی سعید در آبان سال ۹۳ مشخص شد، قتل او در آن زمان شبه‌عمد تشخیص داده شده و سعید محکوم به پرداخت دیه ۲۲۰ میلیون تومانی شده که ماهی ۵۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان به اولیای‌دم می‌پرداخته است. ماموران پلیس آگاهی در جریان تحقیقات بر روی پرونده افراد ناپدید شده توانستند ردی از خانواده دو دختر زندانی در این خانه پیدا کنند.
 
با شناسایی این دو خانواده که یکی ساکن شرق تهران و دیگری شهرستان بهارستان اسلامشهر بودند و تحقیقات تلفنی از آن‌ها معلوم شد که یکی از خانواده‌ها هشت ماه قبل که دخترش از خانه بیرون زده و دیگری سه سال قبل که دخترش ناپدید شده شکایتی را در پلیس آگاهی مطرح کرده بودند. با توجه به کارت ملی کشف شده در خانه متهم ابتدا گمان می‌رفت کارت ملی متعلق به مقتول باشد، اما وقتی از دو دختر نجات‌یافته تحقیق کردند معلوم شد، مقتول دختری ۲۵ تا ۳۰ ساله بوده و کارت ملی کشف شده متعلق به زن میانسالی بوده که تحقیقات در این باره ادامه دارد.
 
در ادامه تحقیقات از این دو دختر معلوم شد، یکی از زنانی که موفق به فرار شده با دختر خردسالش از شاهرود به تهران آمده بود و چند ماه اسیر سعید شده و از او نیز فیلم‌های سیاه و سیاسی گرفته بود. این زن یک روز با شکستن پنجره از آن خانه فرار کرده بود. سعید تلفن خانه را جمع‌آوری کرده بود تا دختران نتوانند به پلیس یا خانواده‌هایشان اطلاع دهند که اسیر این مرد شیطانی شدند. آن‌ها همچنین گفتند مقتول به سعید گفته بود، از یکی از شهر‌های استان خراسان رضوی فرار کرده و به تهران آمده‌است.
 
آن‌ها همچنین گفته بودندکه یک دختر آذری‌زبان هم در خانه وحشت بوده که توانسته فرار کند، اما سعید به آن‌ها گفته که او را دوباره اسیر کرده، اما از سرنوشت او اطلاعی ندارند؛ بنابراین ماموران در حال استعلام از پلیس آگاهی مشهد هستند تا شاید بتوانند سرنخی از هویت دختر کشته در خانه سعید پیدا کنند. همچنین در تلاش برای یافتن زنی هستند که با دخترش از شاهرود فرارکرده و مدتی اسیر سعید بوده تا با تحقیق از وی بتوانند ابعاد جدیدی از جرایم متهم را فاش کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها