مدیر کل بهزیستی استان چهار محال و بختیاری در جمع خبرنگاران :

انتخاب فرخشهر الگوی شهر بدون مانع برای معلولان در کشور اجرایی می‌شود

مدیر کل بهزیستی استان تاکید کرد تمام تلاش و همت بهزیستی بر این است که شهرهای بدون مانع یا دسترس‌پذیر برای رفت‌وآمد معلولان ایجاد نماید.
کد خبر: ۱۳۵۰۵۲۱

به گزارش جام جم آنلاین – در آستانه 12 آذر و روز معلولین نرگس عسگری چالشتری مدیر کل بهزیستی  استان چهار محال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن گرامیداشت این روز به معلولان سخت کوش و توانمند این روز را به همه مددجویان و اعضاء سازمان بهزیستی خصوصا معلولان  استان تبریک گفت.

نرگس عسگری چالشتری خاطر نشان ساخت: حال حاضر 32 هزار و 500نفر دارای معلولیت تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند که امید می رود با همکاری سازمان های ذیربط خدمات خوب و در خور توجه به مدد جویان سازمان بهزیستی ارائه شود.

عسگری چالشتری در ادامه ضمن انتقاد از برخی مسئولان و نهاد های مرتبط تاکید کرد: انتظار می رود مسئولان امر و دستگاه های مرتبط با این سازمان همکاری های بیشتر و با کیفیت مطلوبتر در راستای خدمت رسانی به معلولان جامعه و استان داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان در بحث مشارکت های مردمی بهزیستی افزود: ما در تلاش هستیم که حوزه مشار کتهای مردمی رانسبت به سنوات گذشته تقویت کنیم و توسعه مشارکت‌های مردمی به عنوان متولی برقراری ارتباط بین نیکوکاران و نیازمندان جامعه با رعایت اصول حفظ عزت نفس و کرامت محرومان، تحقق نیت خیر هموطنان نیکوکار را برای یاری‌رسانی به افراد نیازمند عملی می‌سازدکه امیدواریم با حمایت رسانه ها این امر مهم عملی گردد.

عسگری چالشتری، درادامه در  مورد ارائه خدمات به جامعه هدف گفت : بهزیستی بیشتر تسهیل کننده و کمک کننده است و از نظر ارائه خدمات مالی بهزیستی در حد توان در کنار مددجویان می باشد.

فرخشهر  شهر پایلوت

نرگس عسگری چالشتری در ادامه به تسهیل رفت و آمد معلولان در سطح جامعه و خصوصا شهرهای شلوغ و پر ترافیک اشاره کرد و افزود: بنا داریم شهر فرخشهر که در 10 کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده را بعنوان شهر بدون مانع در سطح کشور معرفی نموده چون فضائی مناسب و بدون موانع شهری برای تردد معلولان این شهر مناسب و در خور توجه مسئولان شهری و مدیریت ترافیک می باشد.

وی در مورد مناسب سازی ادارات افزود:سازمان بهزیستی از نظر مناسب سازی یک سازمان مطالبه گر است و با توجه به بحث های مناسب سامانه ایجاد شده که مصوبات سالیانه در این سامانه ثبت می شود  و مناسب سازی ادارات استان تا حدودی صورت گرفته است .

عسگری چالشتری با بیان اینکه: با برنامه ریزی ها و اقدامات به عمل آمده سعی شده تا بتوانیم بهبود زندگی را برای افراد زیر پوشش سازمان به همراه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مستمری مددجویان بهزیستی رشد 70 درصدی داشته و توانسته کمک خوبی در جهت افراد تحت پوشش این سازمان داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها