نهاده‌ ها، در دام  بی‌تدبیری
تعلل دولت و بانک مرکزی در اختصاص ارز، باعث شده صدها هزار تن خوراک دام در گمرک‌های کشور در حال فاسد شدن باشد

نهاده‌ ها، در دام بی‌تدبیری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار

کمبود و گرانی مرغ حل می شود/ با متخلفان برخورد قاطع انجام خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از تامین نیاز مرغ گرم در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۱۸۲
به گزارش جام جم آنلاین البرز،شاهمرادی در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: برای پیشگیری از گرانفروشی مرغ، قرار شد که این کالا از استان‌های دیگر به مقدار مورد نیاز تامین و توزیع شود تا مرغ با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی با جدیت بیشتری با متخلفان و گرانفروشان برخورد می‌کنند، افزود: ۵۰۰ پرونده گرانفروشی مرغ در استان تشکیل شده است که با هماهنگی دستگاه قضایی، برخورد با متخلفان از امروز تشدید خواهد شد.

تامین ۸۰ درصد مرغ مصرفی البرز از خارج استان

شاهمرادی همچنین از پیگیری سازمان جهاد کشاورزی برای تولید بیشتر گوشت مرغ در استان خبر داد و گفت: در زمینه تولید تخم مرغ البرز رتبه بسیار خوبی در کشور دارد، اما در حال حاضر فقط ۲۰ درصد از گوشت مرغ در استان تولید می‌شود که با حمایت سازمان جهاد کشاورزی قرار شده که ظرفیت تولید مرغداری‌ها افزایش پیدا کند و تعدادی مرغداری تعطیل هم به چرخه تولید بازگردند که در این صورت بیش از ۴۰ درصد مرغ مورد نیاز در داخل استان تولید خواهد شد و همین امر موجب افزایش تولید و تامین نیاز استان به گوشت مرغ خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین هر گونه افزایش قیمت نان را ممنونع اعلام کرد و گفت: هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت نان نداریم و با متخلفان برخورد قاطع انجام خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها