رئیس دامپزشکی فیروزکوه خبرداد

آغاز طرح تابستانه واکسیناسیون رایگان دام‌ها در شهرستان فیروزکوه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از آغاز طرح تابستانه واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی، علیه بیماری تب برفکی، طاعون، آبله، شاربن، تب مالت و هاری درشهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۹۷۸

به گزارش جام جم آنلاین تهران،محسن حمیدی گفت: طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک شهرستان در نواحی روستایی و عشایری علیه بیماری های مهم و استراتژیک دام سبک، از 1 تیرماه سال جاری با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با مساعدت مسئولان ارشد شهرستانی، استانی و سازمان دامپزشکی کشور این عملیات به صورت کاملا رایگان و با پوشش نقاط محروم و دورافتاده روستایی و عشایری، کانون و شعاع کانون‌های سال‌های گذشته، نقاط پُرخطر و پرجمعیت دامی در 60 روز کاری انجام خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از دامداران و عشایر شهرستان خواست، با توجه به اینکه برای اجرای این طرح هزینه بسیار زیادی شده است، همکاری لازم را با اکیپ‌های دامپزشکی داشته باشند و در صورت تمایل جهت هماهنگی واکسیناسیون با شماره 76444603 (مرکز مایه کوبی نوید سلامت) و اعلام پیشنهادات و انتقادات از نحوه اجرای طرح با شماره 76442004 و 76447170 اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه تماس حاصل نمایند.

حمیدی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود 100 هزار راس دام سبک در این شهرستان علیه بیماری های دامی واکسینه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها