در آستانه سالگرد آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)

کتاب گویای «روایت رهبری» منتشر شد +فیلم

در آستانه فرارسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد به همت معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران از طریق مجموعه ایران صدا و با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی کتاب گویای «روایت رهبری» منتشر شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۱۴۸
کتاب گویای «روایت رهبری» منتشر شد +عکس و فیلم
 
کتاب روایت رهبری حاوی روایت و اسناد نحوه انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۸ و بخش‌هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی ایشان می‌باشد.

بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی با اشاره به اهمیتی که این معاونت برای ترویج و معرفی تاریخ ایران اسلامی قائل است، گفت: در ابتدا فضای رادیو را برای معرفی و تشریح اتفاقات ابتدای انقلاب مهیا کرده و سپس به طراحی چندین برنامه در شبکه‌های مختلف رادیویی در جهت شناخت و معرفی هرچه بیشتر این اتفاقات و رویداد‌ها پرداختیم.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا تجربیات، دستاورد‌ها و اهداف تاریخ انقلاب اسلامی به صورت جذاب و ساده در اختیار جوانان قرار گیرد تا الگوی راه ایشان باشد.

معاون صدا با قدردانی از مجموعه ایران صدا برای انتشار این کتاب گویا بیان کرد:با توجه به درپیش بودن ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه این کتاب گویا مخاطبان بسیاری خواهد داشت که می‌تواند چراغ راه جوانان باشد.

مدیرعامل انتشارات انقلاب اسلامی نیز ضمن قدردانی از معاونت صدای رسانه ملی و مجموعه ایران صدا برای تولید این کتاب صوتی گفت: کتاب روایت رهبری که بیان کننده یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی جمهوری اسلامی است، در سال ۹۸ منتشر شده است و طی کمتر از دو سال، ۱۲هزار نسخه از این کتاب طی ۵ نوبت چاپ و در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

قندهاری اظهار امیدواری کرد تولید نسخه صوتی این کتاب به گسترش مخاطبان و آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به تاریخ انقلاب اسلامی و این مقطع تاریخی کمک کند.

 مهدی شاملو مدیر ایران صدا نیز اظهار داشت: بخش کتاب گویای مجموعه ایران صدا در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد و در خصوص انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل سوم و چهارم که دوران انقلاب اسلامی را ندیده اند تلاش می‌کند به عنوان یک رسانه رسالت خود را در راستای شناساندن انقلاب اسلامی به جوانان و رفع شبهات جوانان انجام دهد.

این کتاب با صدای ماندگار داوود نماینده و محمد امرایی و همچنین تهیه کنندگی حسین خلیل نژاد و نظارت کیفی مجتبی موحدیان قمی در پایگاه کتاب گویای ایران صدا تولید شده و به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان جهت دریافت این کتاب می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.
 
تعداد بازدید : 31
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها