خشت گذاری مدرسه روستای طرحان و افتتاح مدرسه چم مهر پلدختر

آیین خشت گذاری مدرسه ۲ کلاسه روستای کلسرخ طرهان و افتتاح مدرسه ۳ کلاسه  روستای سیل زده چم مهر پلدختر با مشارکت خیرین مدرسه ساز برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۰۷۹۵۲

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: این مدرسه با مشارکت محمد تقی میرزاییان و کمک های خرد مردمی در راستای طرح آجر به آجر احداث خواهد شد.

امیر غفوری نژاد افزود: در سال جاری بیش از ۳۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در دست ساخت قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : در سال جاری ۷۳ فضای آموزشی تحویل دانش آموزان شد که بطور میانگین در هر هفته یک مدرسه ۵ کلاسه توسط نوسازی مدارس احداث گردیده که در نوع خود یک رکورد بی سابقه و بی نظیر بوده است.

غفوری نژاد ادامه داد : هم اکنون در شهرستان کوهدشت ۱۴ مدرسه در قالب ۴۲ کلاس درس با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در دست ساخت داریم که نزدیک به ۸۵ درصد این فضاها با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز احداث می شوند .

وی در خصوص مدرسه ۲ کلاسه روستای کلسرخ بخش طرهان گفت : این مدرسه با کمک های خرد ۱۴ هزار نفر و خیر ارجمند آقای محمد تقی میرزائیان ساخته خواهد شد .

ایوب عبدل نیا اظهار کرد :  مدرسه ۲ کلاسه کلسرخ در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و زیربنای آموزشی ۹۰ متر و اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با کمک های خرد ۱۴۰۰۰ نفر از همشهریان و آقای محمد تقی میرزائیان در راستای طرح آجر به آجر احداث می شود.

وی ادامه داد: مدرسه ۳ کلاسه روستای چم مهر پلدختر در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع توسط بنیاد علمی و فرهنگی صدر به ریاست دکتر هاشمی احداث شده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها