مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان اعلام کرد

در دوران کرونا همه فعالیت های آموزشی اجرا شد

در ادامه بازدید و نظارت میدانی

دیدار نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد از هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی شمس آباد

بعداز ظهر امروز احمد راستیه هفشگانی از مجموعه عظیم و هنرستان کشاورزی دکتر شریعتی در روستای شمس آباد از توابع شهرکرد بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این واحد آموزش عالی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۹۴

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری، بعداز ظهر امروز احمد راستینه هفشگانی نماینده مردم شهرهای شهرکرد،سورشجان و هفشجان در ادامه بازدید و نظارت میدانی نمایندگان مجلس یازدهم با سفر به روستای شمس آباد از توابع شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری در جریان معضلات و مشکلات این واحد آموزشی قرار گرفت.

راستینه هفشگانی ضمن دیدار و گفتگو با زین العابدین سیفی سلمی مدیر این مرکز آموزشی از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل این مرکز اموزشی اطلاع و از کمبودها و کاستی های موجود نیز مطلع شد.

در ادامه این بازدید راستینه هفشگانی ضمن بازدید از فضای آموزشی،و مراکز تولید و پرورش گاو و گوسفندتوصسیه های لازم را ارائه کرد. 

در پایان این بازدید راستینه هفشگانی ضمن اعلام نارضایتی از کمبودها و کاستی های این مجموعه تصریح کرد: قطعا با وزیر آموزش و پرورش دیدار و مشکلات این هنرستان بزرگ و ظرفیت های فراوان را پیگیری نموده و تا حصول نتیجه دست بردار این موضوع نخواهم بود.

شایان ذکر است هنرستان کشاورزی دکتر علی شریعتی شهرکرد واقع در روستای شمس آباد و در 20 کیلومتری مرکز استان واقع گردیده که متاسفانه سال های سال با مشکلات فراوان و عدم رسیدگی مسئولان مرکز و استانی مواجه می باشد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها