ماسکی که شما را تبدیل به یک انسان دیگر می کند (+عکس)

یک شرکت ژاپنی چهره افراد واقعی را خریداری می‌کند و آن‌ها را به ماسک تبدیل می‌کند. این شرکت اعلام کرد که این ماسک که در بین مشتریان محبوب بوده و بالاترین فروش را دارد؛ درصدی از سود نیز به صاحب صورت تعلق دارد.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۸۳

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این شرکت اعلام کرد که این ماسک که در بین مشتریان محبوب بوده و بالاترین فروش را دارد؛ درصدی از سود نیز به صاحب صورت تعلق دارد.

بعد از اینکه کمپانی ژاپنی Kamenya Omote شروع به خرید حقوقی چهره افراد واقعی و تبدیل آن‌ها به ماسک‌های موجود برای فروش کرد، دیگر حق چهره به طور انحصاری به افراد مشهور تبلیغاتی اختصاص ندارد.

پروژه That Face این شرکت چهره افراد را با مبلغ ۴۰ هزار ین (حدود ۳۸۰ دلار) خریداری می‌کند و سپس آن‌ها را با تخمین تقریبی ۹۸ هزار ین (حدود ۹۴۰ دلار) به ماسک‌های چاپی سه بعدی واقع بینانه تبدیل می‌کند.

ماسکی که شما را تبدیل به یک انسان دیگر می کند (+عکس)

طبق آنچه این شرکت در وب سایت خود اعلام کرده صاحب ماسکی که در بین مشتریان محبوب بوده و پرفروش‌ باشد درصدی از سود فروش را بدست خواهد آورد.

این شرکت از ۱۴ اکتبر تا ۱۴ نوامبر امکان فروش حقوق صورت را از طریق فرم الکترونیکی فراهم کرده بود به شرط آنکه متقاضی بیش از ۲۱ سال داشته و ساکن توکیو باشد.

به گفته رسانه‌های محلی، این شرکت پیشنهاد‌های زیادی از متقاضیان دریافت کرده است به طوری که آن‌ها مجبور شدند با قرعه کشی یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

ماسکی که شما را تبدیل به یک انسان دیگر می کند (+عکس)

شرکت ژاپنی از طریق فروشگاه آنلاین خود ماسک صورت را راه اندازی کرد که هم اکنون برای عموم مردم با قیمت ۷۸۰۰۰ ین (حدود ۷۴۸ دلار) در دسترس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها