مدیرکل آموزش و پرورش البرز می‌گوید

یک مهر مجازی دیگر پیش روی دانش آموزان البرزی

‌‌زندگی و كار در رسانه، بدون عشق به مردم بی‌معناست و این آموزه ارزشمند را همكاران، هنرمندان، مجریان و خبرنگارانی به ما آموختند كه سلامتی و جان خویش را در راه مردم و اعتلای كشور و نظام جمهوری اسلامی‌به خطر انداختند و حتی عاشقانه آن را فدا كردند تا ایران اسلامی همواره بر قله اقتدار سربلند و پابرجا بماند و پیام جهانی اسلام و نوعدوستی ایرانیان را در دنیا طنین‌انداز كند.
کد خبر: ۱۲۶۳۷۳۳

حوادث و رویدادهای پرتلاطم سال گذشته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد نوروز 1399 كه با شیوع بیماری كرونا، تعطیلی مدارس و تغییر سبك زندگی با محوریت شعار «در خانه بمانیم» همراه شد، فعالیت رسانه‌ای سازمان صداوسیما را با برخی محدودیت‌ها در كنار محدودیت همیشگی بودجه، در حوزه تولید و البته گستردگی فعالیت‌ها با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم مواجه كرد؛ اتفاقی ناگوار و پیش‌بینی‌نشده كه نیازمند مدیریت هوشمندانه رسانه‌ای و عملكردی متناسب با شرایط پیش‌آمده بود.

بحمدا... در مصاف با این رویداد، همكاران توانمند حوزه‌های مختلف رسانه ملی توانستند با آرایش رسانه‌ای متناسب، حفظ انسجام و بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت در زمینه‌های مختلف آموزشی و آگاهی بخشی، تولید و پخش توصیه‌ها و نكات مهم بهداشتی در قالب‌های گوناگون و متنوع رادیویی و تلویزیونی و اطلاع‌رسانی لحظه‌به‌لحظه به مردم، نقش و جایگاه مؤثری در زمینه كنترل این بیماری داشته باشند. از سوی دیگر، راه‌اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» در شبكه‌های آموزش و چهار سیما نیز تدبیر و تمهیدی مناسب برای ادامه فعالیت مدارس و دانش‌آموزان در این ایام بود كه با استقبال و رضایت مسؤولان آموزش ‌و پرورش، دانش‌آموزان و خانواده آنها همراه شد.

در این میان، تولید و پخش سریال‌ها و برنامه‌های نمایشی جذاب، پخش فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های مستند و مسابقات سرگرم‌كننده نیز باعث شد تا تلویزیون در این روزهای سخت همراه و عاملی برای در خانه ماندن مردم و پر كردن اوقات فراغت آنها در كنار خانواده باشد. در كنار شبكه‌های ملی صدا و سیما، شبكه‌های استانی و برون مرزی هم با تلاشی ویژه دركنار مخاطبان خود حضور داشتند و ضمن آگاهی‌بخشی با برنامه‌ریزی دقیق، آنان را در منازل با خود همراه و همدل كردند.

تلاش مجاهدانه همكاران محترم رسانه ‌ملی در كنار مردم، كادر پزشكی و درمانی و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای كشور خط مقدمی را در ایران اسلامی ‌به‌وجود آورد كه تبلور ایثار، فداكاری و جهاد فی سبیل‌ا... در سنگر رسانه ملی و یادآور همدلی و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس بود و ماحصل آن هم كمك به حفظ سلامت ملت بزرگ ایران شد.

رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از عملكرد رسانه ملی در این برهه حساس و تاریخی را شكرگزارم و آن را مرهون مجاهدت و اخلاص در عمل وصف‌ناپذیر همكاران ارجمندم در رسانه ملی می‌دانم. ابراز رضایت معظم‌له، مسؤولیت ما را در ادامه مسیر سنگین‌تر می‌كند و امیدوارم با همت مضاعف بر كاستی‌ها و نقصان‌ها متمركز شویم و آنها را به نقاط قوت تبدیل كنیم و به‌واقع به صدا و سیمای طراز انقلاب اسلامی دست یابیم.

هرچند زبان در وصف و ارج نهادن به این تلاش و عملكرد خالصانه و ارزشمند قاصر است، اما وظیفه خود می‌دانم از زحمات بی‌دریغ و بی‌وقفه شما همكاران متعهد و خدوم رسانه ملی در حوزه‌های ستادی و تولیدی، به‌ویژه عزیزانی كه با حضور در بیمارستان‌ها و مراكز درمانی در خط مقدم این جبهه حاضر شده‌اند، تشكر و قدردانی كنم.

امیدوارم سال نو كه مطلع آن متبرك به اعیاد شعبانیه است، با لطف پروردگار تعالی و عنایت حضرت سیدالشهدا (ع)، سالی سرشار از سلامت، سعادت و سربلندی برای ملت شریف ایران و خانواده بزرگ و سختكوش رسانه ملی باشد.

دكتر علی‌ عسكری - رئیس رسانه ملی / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها