مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران:

اغلب مسافران مترو بدون ماسک و دستکش هستند

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیشتر مسافران بدون ماسک و دستکش هستند که از آنها درخواست می‌شود از ملزومات بهداشتی استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، فرنوش نوبخت با اشاره به اجرای فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ایستگاه‌ها و قطارها، افزود: نکته مهم استفاده از ماسک و دستکش برای همه مسافران مترو است. بیشتر مسافران بدون ماسک و دستکش هستند که از آن‌ها درخواست می‌شود از ملزومات بهداشتی استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه زمان بندی سرفاصله قطارها بر اساس تقاضای سفر تعیین می‌شود، گفت: بنابراین با توجه به افزایش مسافر، سرفاصله قطارها نسبت به روزهای گذشته و ایام تعطیل کاهش یافته است.

نوبخت از مبتلایان به بیماری کرونا درخواست کرد که از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده نکنند تا سلامت دیگر هموطنان به خطر افتاده نشود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران حومه، یادآور شد: اگر ظرفیت مسافر قطاری تکمیل بود، مسافران منتظر قطار بعدی بمانند و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ازدحام قطارها افزوده نکنند. همچنین مسافران برای پیاده و سوار شدن به قطارها، تک به تک این کار را انجام دهند. برای استفاده از پله برقی‌ها هم با فاصله از یکدیگر بایستند تا مشکلی ایجاد نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها