اپیزود «بیم و امید» به روزهای بهتر رسید+عکس

پخش اپیزود «بیم و امید» از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر از روز جمعه اول اردیبهشت آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۶۵
اپیزود «بیم و امید» به روزهای بهتر رسید+عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، داود بیدل این قصه را به قلم علی حدادی کارگردانی کرده است که در خلاصه داستان آن آمده است: امین و سارا دو دانشجوی جوان که دل در گرو هم دارند، آماده اند تا زندگی ساده و شیرینی را در کشاکش سختی ها و تلخی ها آغاز کنند اما این راه چندان هم هموار نیست.

قصه بیم و امید در شش قسمت تولید شده است که از جمعه تا چهارشنبه هر شب حوالی ساعت 22:10 به روی آنتن می رود.

بازیگران این قصه عبارتند از: فخرالدین صدیق شریف، صدرالدین شجره، مهران رجبی، مهری آل آقا، مهروز ناصر شریف، نیما راد، فریبا طالبی و ریحانه رضی.

سایر عوامل این اپیزود عبارتند از: مدیرتصویربرداری حسین ناظریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فرزین فتحی، صدابردار محمد نقوی، طراح صحنه و لباس محسن شریفی، طراح گریم محسن دارسنج، مدیر تولید حسین پورکیانی، مدیر تدارکات افشین رئوفی، منشی صحنه عاطفه هادی، تدوین حمید نجفی راد، عکاس امیر فائض و مهدی دلخواسته، تیتراژ محراب مشهدبان.

مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در شش اپیزود توسط کارگردان های مختلف ساخته می شود و تاکنون ساخت سه اپیزود آن به پایان رسیده و دو قصه «گذر از مه» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و «چهارگاه» ساخته بیژن میرباقری به روی آنتن رفته اند (امشب 30 فروردین آخرین قسمت چهارگاه پخش می شود) و اپیزودهای بعدی نیز به مرور وارد محله تصویربرداری می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیرین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۰
۰
اپیزود بیم و امید واقعا یه حس خوبی بهم میداد ممنون

نیازمندی ها