گوشی «وان پلاس 3 تی» که سال گذشته میلادی عرضه شد، یک دستگاه غیر عادی بود: در اصل، این گوشی یک مدل به‌روزرسانی شده از وان پلاس 3 تلقی می‌شد که ظاهراً تنها برای استفاده از چیپ پردازشی جدید اسنپدراگون 820 راهی بازار شده بود. اما بر خلاف سال گذشته، پرچمدار امسال وان پلاس، یعنی وان پلاس 5 از چیپ پردازشی اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند و هنوز هیچ نسخه جدیدتری از این چیپ وارد بازار نشده است. بنابراین طبیعی است که فکر کنیم وان پلاس هیچ دلیلی برای عرضه یک به‌روزرسانی نصفه و نیمه برای پرچمدار فعلی خود ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۸۳
حاشیه‌های باریک «وان پلاس 5 تی» در یک تصویر رندر شده جدید + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، با این حال، به نظر می‌رسد نتیجه گیری ما اشتباه است و به زودی شاهد عرضه «وان پلاس 5 تی» (OnePlus 5T) خواهیم بود. وجود این گوشی هوشمند جدید هم از طریق برخی اطلاعات فاش شده و هم از بررسی استراتژی‌های بازاریابی خاص وان پلاس، قابل تأیید است. قبلاً یک تصویر رندر شده از وان پلاس 5 تی منتشر شده بود که البته تقریباً هیچ جزئیاتی از آن را نشان نمی‌داد (تصویر زیر). اما، به تازگی یکی از فاش کنندگان مطرح اطلاعات گوشی‌های هوشمند، با نام ایوان بلاس (Evan Blass) تصویر واضح‌تری از وان پلاس 5 تی را منتشر کرده که طرح کلی آن را بسیار بهتر نشان می‌دهد.

با توجه به شایعات قبلی، به نظر می‌رسد روند کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش در وان پلاس 5 تی نیز همچنان ادامه خواهد داشت، اگرچه حاشیه بالایی به طور قابل توجهی بلندتر از آنچه که در گلکسی اس 8 دیده بودیم، خواهد بود. البته به نظر نمی‌رسد پرچمدار جدید وان پلاس از هیچگونه دوربین ثانویه مادون قرمزی مانند دوربین‌های تشخیص چهره سامسونگ و اپل بهره‌مند باشد، بنابراین فعلاً به آرزوی استفاده از این فناوری مدرن در وان پلاس 5 تی امیدوار نباشید.

نکته قابل توجه دیگر در مورد این تصویر رندر شده جدید، استفاده از همان پس زمینه دیده شده در تصویر رندر شده پیشین است. با توجه به همین مسئله می‌توان گفت به احتمال زیاد این پس زمینه به صورت پیش فرض در وان پلاس 5 تی در نظر گرفته شده و همچنین یکی از مواردی است که در بازاریابی این دستگاه توجه ویژه‌ای بر روی آن خواهد شد.

متأسفانه، هنوز هیچ نمای واضحی از پانل پشتی وان پلاس 5 تی، که گفته می‌شود شامل حسگر اثر انگشت نیز خواهد، مشاهده نکرده‌ایم. با این حال، تصور می‌کنیم انتقال سنسور اثر انگشت به پشت بدنه، یکی از معدود تغییرات عمده این مدل نسبت به وان پلاس 5 خواهد بود. با وجود اینکه پیش از این وان پلاس خبرهایی از پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه دوربین ارائه کرده بود، اما انتظار نمی‌رود وان پلاس 5 تی در بخش سخت افزاری تفاوت چندانی با مدل اصلی داشته باشد. در انتها باید خاطر نشان کنیم که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای وان پلاس 5 تی اعلام نشده، اما با این حال پیش بینی می‌شود که اواسط ماه نوامبر (اوایل آذر) راهی بازار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها