از ابتدای سال 2017 و طی چند ماه گذشته، شرکت آلکاتل با حداقل 12 گوشی جدید خود دوران نسبتا پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته است. اگر ما مدل کسب‌وکار انعطاف‌پذیر شرکت که مبتنی بر سفارشی‌سازی آسان دستگاه و تمرکز روی نیازهای مخاطبان است را در نظر بگیریم، این تعداد احتمالا محافظه‌کارانه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۵۲
فاش شدن رندرهای مربوط به ۶ اسمارت‌فون آینده شرکت آلکاتل + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، از این‌رو جای تعجب ندارد که بیشتر موضوعات در مورد آلکاتل به‌صورت یکجا به بیرون درز می‌کنند. مانند آخرین عکس فاش شده توسط افشاگر معتبر، ایوان‌بلاس، که تصویری کلی از 6 دستگاه آینده آلکاتل است.

از آن‌جا که نام‌کاربری Idol در عصر حاضر منسوخ به‌نظر می‌رسد، در عوض آلکاتل قصد دارد از روش نام‌گذاری مناسب‌تری که با عدد آغاز می‌شود، استفاده کند.

با توجه به تصویر، به‌نظر می‌رسد که دستگاه‌ها با توجه به رده کلاس خود طبقه‌بندی شده‌اند. مدل 1x کمی ضخیم‌ به‌نظر رسیده و دارای قسمت پشتی مات و به احتمال زیاد ساخته شده از جنس پلاستیک است. همچنین این دستگاه فاقد اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی بوده و احتمالا شاهد استفاده از آن نخواهیم بود. آلکاتل 3 به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود در صورتی‌که مدل 3c که احتمالا قیمت پایین‌تری خواهد داشت، از وجود این ویژگی محروم مانده است.

مدل‌های 3x و 3v به وضوح از رده‌های بالاتر هستند، زیرا هر دو از دوربین‌های دوگانه بهره می‌برند. اظهار نظر از این زاویه بسیار دشوار بوده و رندرها نیز منابع معتبری نیستند. اما به‌نظر می‌رسد این دو مدل دارای فضای اضافه بسیار کوچکی در سمت راست و چپ پنل‌هایشان هستند. به عبارت دیگر، نمایشگر حاشیه کمی دارد. بنابراین پرسش در مورد وجود اسپیکر استریو نیز موضوعیت ندارد. یکی از مواردی که بلافاصله در ارتباط با گوشی آلکاتل 5 مطرح می‌شود، بخش پایینی باریک و جالب توجه آن است. این دستگاه نسبت به بقیه باید مشخصات فنی قدرتمندتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها