مطابق اخبار مراسم رونمایی از دو اسمارت‌فون موتو Z2 و Z2 فورس در تاریخ 25 جولای برگزار خواهد شد. چندی پیش رندرهای مطبوعاتی موتو Z2 فورس را مشاهده کردیم و حالا نوبت به انتشار تصاویری واقعی از این هندست رسیده است تا پیش از معرفی رسمی بدانیم پرچم‌داران آتی موتورولا با چه شمایلی معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۹۳
تصاویر واقعی منتشر شده از موتو Z2 فورس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، موتو Z2 و Z2 فورس اولین اسمارت‌فون‌های موتورولا هستند که به دوربین دوگانه مجهز می‌شوند. تصاویر لو رفته از موتو Z2 فورس نشان می‌دهد چیدمان دوربین دوگانه این اسمارت‌فون به‌صورت افقی بوده و در زیر آن یک فلاش LED دوگانه قرار گرفته است. هم‌چنین در قسمت پشتی این هندست می‌توانیم اسلات 16 پین را جهت اتصال موتو مادها مشاهده کنیم.
قسمت جلویی موتو Z2 فورس مشابه با موتو Z2 پلی است که ماه گذشته معرفی شد، در بخش بالایی نمایشگر می‌توانیم فلاش LED قرار گرفته برای دوربین سلفی را مشاهده کنیم و در بخش زیرین نمایشگر نیز کلید خازنی هوم قرار گرفته است. سومین تصویر منتشر شده نیز ضخامت این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد.

گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهند موتو Z2 فورس با یک باتری 2730 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد، این درحالی است که نسخه اولیه موتو Z2 فورس از یک باتری 3500 میلی‌آمپری استفاده می‌کرد. کاهش حجم باتری در موتو Z2 فورس موجب می‌شود این پرچم‌دار حدودا یک میلی‌متر به نسبت نسل قبلی کاهش ضخامت داشته باشد. موتو Z فورس با ضخامت 7 میلی‌متری معرفی شد و به‌نظر می‌رسد این رقم در موتو Z2 فورس به 6 میلی متر کاهش پیدا کند.

نمایشگر مورد استفاده در موتو Z2 فورس 5.5 اینچی خواهد بود و وضوح آن QHD است، احتمال می‌رود این نمایشگر به وسیله فناوری ShatterShield محافظت شود. چیپست مورد استفاده در این گوشی هوشمند اسنپدراگون 835 خواهد بود که در نسخه مخصوص ایالات متحده با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و در نسخه در نظر گرفته شده برای سایر بازارها با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. هم‌چنین انتظار می‌رود یک نسخه مخصوص به چین با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز معرفی و روانه بازار شود. تمامی مدل‌های موتو Z2 فورس از اسلات کارت حافظه برخوردار هستند و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 7.1.1 نوقا استفاده می‌کنند.

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها