شاید خیلی هم تعجب آور نباشد، اما به گفته منابع موثق کره ای، اسمارت فون های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سال آینده سامسونگ از همان نمایشگرهای 5.77 و 6.22 اینچی اس 8 و اس 8 پلاس برخوردار خواهند بود. این گزارش ها بر اساس سفارشی که به سامسونگ دیسپلی داده شده مطرح شده اند. با تک شات همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۲۰
استفاده سامسونگ  از نمایشگرهای اس 8 و نوت 8 در گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، نمایشگرهای اس 9 و اس 9 پلاس همچنین از لبه های خمیده برخوردارند و حاشیه های بالا و پایین آن بسیار باریکند که طراحی Infinity که سامسونگ در پرچمداران امسال خود معرفی کرد را به همراه می آورد. اما در اس 9، سامسونگ سعی خواهد کرد اسکنر اثرانگشت را در نمایشگر اولد تعبیه کند – کاری که فرصت انجام آن در اس 8 را پیدا نکرد و احتمالا امکان معرفی در نوت 8 را هم نخواهد داشت. بنابراین، سامسونگ احتمالا سعی می کند بیشترین تغییرات در مشخصات اس 9 را تا حد امکان در داخل دستگاه اعمال کند.
در این گزارش ادعا شده است که سامسونگ دیسپلی همچنین ویژگی های اولیه مربوط به پنل 6.32 اینچی نوت 9 را نیز دریافت کرده است که دقیقا هم اندازه آن چیزی است که قرار است در نوت 8 به کار رود. این نمایشگر فقط قدری از اس 8 پلاس بزرگ تر است که با توجه به حاشیه های باریک تر محوطه بزرگ تری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها