شمارش معکوس برای آغاز کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ شروع شده و این روزها، کمپانی های بزرگ و کوچک دنیا در حال آماده سازی مقدمات برای رونمایی از آخرین محصولات خود هستند. در این بین، شرکت موتورولا نیز قصد دارد تا با معرفی جدیدترین گوشی های خود به نام های موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس، توجه علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند را به خود جلب کند.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۴۵
مشخصات گوشی موتو جی ۵ قبل از رونمایی در MWC 2017 لو رفت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، تا به امروز، خبرها و شایعات زیادی در خصوص ویژگی ها و قابلیت های احتمالی این دو گوشی به بیرون درز کرده است، اما ساعتی پیش، بنچ‌مارک GFXBench بخش قابل توجهی از مشخصات موتو جی ۵ را برای علاقه‌مندان فاش کرد. همانطور که انتظار می رفت این گوشی به اندوید ۷.۰ نوقا مجهز خواهد بود و از یک نمایشگر امولد ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می برد.

از دیگر ویژگی های موتو جی ۵ که در این وب‌سایت قید شده است می توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز، تراشه گرفیکی آدرنو ۵۰۵، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت هایی همچون فوکوس خودکار، تشخیص چهره و HDR اشاره کرد.

این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست از رم ۲ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و مدل دوم نیز از رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره خواهد برد. در خصوص سایر ویژگی های این اسمارت فون می توان به شتاب سنج، بلوتوث، جی پی اس، ژیروسکوپ، سنسور نور، گام شمار، وای فای و سنسور مجاورت اشاره کرد. گفته می شود مدل نخست یعنی با رم ۲ و حافظه ۱۶ گیگابایتی با قیمت تقریبی ۲۰۱ دلار و مدل دوم نیز با قیمت ۲۲۳ دلار روانه بازار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها