آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد و ۲۰۱۷ دهمین سالگرد رونمایی از آیفون ها است، همین موضوع باعث شده است تا حساسیت ها بر روی این آیفون ۸ بیشتر شود.
کد خبر: ۹۸۲۹۷۰
۸ ویژگی که امکان دارد در آیفون ۸ دیده شود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، سال ۲۰۱۷، دهمین سالگرد معرفی آیفون ها است، به نظر می رسد در دهمین سالی که با آیفون ها همراه هستیم، شاهد ارائه و معرفی آیفونی بسیار خاص خواهیم بود. همین موضوع باعث شده است تا منابع خبری بسیاری در رابطه با آیفون ۸ کنجکاوی کنند و تاکنون نیز اخباری از گوشه و کنار در رابطه با آیفون ۸ به گوش می رسد.

هنوز خبر قطعی از طرف کمپانی اپل در رابطه با آیفون ۸ ارائه نشده است و همه خبرها یا خبرهای درز کرده هستند و حتی گاهی شایعاتی هستند که در این زمینه منتشر می شوند. در هر صورت براساس اطلاعات لو رفته بررسی هایی انجام شده است که به نظر می رسد ۸ ویژگی ذیل در آیفون ۸ وجود داشته باشد:
۱-صفحه نمایش OLED خمیده

به نظر می رسد که آیفون ۸ نیز مانند آیفون ۷ با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه شود، یکی از ویژگی های خاصی که انتظار می رود در آیفون ۸ دیده شود صفحه نمایش OLED این دستگاه است. صفحه نمایش های OLED خمیده قبلاً در سامسونگ دیده شده بود و حالا باید دید اپل هم از این قابلیت استفاده می کند یا نه.
۲-فقدان دکمه هوم

یکی از ویژگی هایی که به احتمال بسیار زیاد در آیفون ۸ دیده خواهد شد حذف شدن دکمه هوم آیفون ۸ است. اگر صفحه نمایش این دستگاه، لبه به لبه باشد دکمه هوم دایره ای شکل معروف اپل نیز حذف می شود و به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در زیر شیشه صفحه نمایش قرار می گیرد.


۳-پردازنده A11

به نظر می رسد در آیفون ۸ ما شاهد عرضه نسل جدید از پردازنده‌های اپل باشیم که توسط شرکت Taiwan Semiconductor عرضه می شود. این پردازنده بی شک از قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است و این پردازنده به احتمال بسیار زیاد در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.
۴-شارژ بدون سیم

همان طور که اشاره شد به نظر می رسد که صفحه نمایش آیفون ۸ لبه به لبه باشد و یکی دیگر از ویژگی های محتمل در آیفون ۸ قابلیت شارژ بی سیم این دستگاه خواهد بود.
۵-سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

اگر آیفون ۸ با صفحه نمایش لبه به لبه عرضه شود حسگر اثر انگشت و دوربین جلو این دستگاه نیز ناچار دچار تغییراتی می شود. به نظر می رسد که دوربین جلو این دستگاه درون دستگاه و زیر شیشه صفحه نمایش قرار گیرد و هم چنین سنسور اثر انگشت دستگاه نیز شیشه صفحه نمایش قرار می گیرد.


۶-حسگر عنبیه چشم

اپل اظهار دارد که در آیفون ۸ از امکانات امنیتی بیشتری استفاده می شود، انتظار می رود که در آیفون ۸ ما شاهد عرضه سنسورهای عنبیه چشم باشیم که در دوربین این دستگاه قرار گیرد و این قابلیت را به کاربر بدهد تا با استفاده از الگوی عنبیه چشم دستگاه خود را باز کند و از امنیت بیشتری نیز برخوردار باشد.
۷-دوربین با سنسور دوگانه

انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷ دوربین آیفون ۸ با سنسور دوگانه عرضه شود که این سنسور به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از این سنسور دوگانه رنگ های بهتری در عکس ایجاد شود.
۸-مشخصات فیزیکی جدید

به نظر می رسد آیفون ۸ از آیفون های عرضه شده بسیار نازک تر باشد و وجود صفحه نمایش OLED فرضیه نازک بودن این دستگاه را افزایش می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها