این روزهاشایعات زیادی در مورد گوشی موبایل اچ تی سی یازده (HTC 11) سر زبان‌ها است. با آن‌که در طول این مدت خود شرکت اچ تی سی همواره در مورد این گوشی سکوت اختیار کرده است ، دوستداران فناوری هرگز از شایعه سازی و خیال‌پردازی در مورد این تلفن همراه هوشمند (اسمارت فون) دست برنداشته‌اند.
کد خبر: ۹۶۶۶۱۸
اچ تی سی 11 ، هیولایی با صفحه نمایش خم + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از یونیورسیتی هرالد،‌ به تازگی یک سری مشخصات این گوشی به خارج درز کرده است که در سایت ویبو منتشر شده است.

اچ تی سی 10 ماه آوریل امسال به بازار آمد و با آن‌که به خاطر عدم ارتقای فوق‌العاده قطعات سخت افزاری و قابلیت‌ها چندان با استقبال کاربران مواجه نشد. اما هنوز اچ تی سی 11 نیامده، کاربران در مورد آن شروع به شایعه‌سازی کرده‌اند.

اگرچه هنوز برای حدس زدن قیمت‌ این گوشی خیلی زود است، اما به نظر مجله پی سی ادوایزر قیمت جهانی این اسمارت‌فون باید 750 دلار باشد. با توجه به موفقیت نیم بند اچ تی سی 10 ، شرکت سازنده آن این دفعه خود را مهیا کرده است تا مشتریان خود را با قابلیت‌های اچ تی سی 11 حسابی خوشحال و متعجب سازد.

این روزها یک سری از علاقمندان فناوری حتی تا آنجا پیش رفته‌اند که اچ تی سی 11 را با گوشی‌های گلکسی اس 7 ادج و گلکسی اس 8 ادج سامسونگ مقایسه می‌کنند. براساس گفته سایت ویبو، اچ تی سی 11 از صفحه نمایش QHD احتمالا خمیده 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی بهره می‌برد.

پیش‌بینی می‌شود که این گوشی از استاندارد بدنه IP67 سود برده و ضد آب و گرد و غبار بوده و هیچ دکمه‌ای بر روی بدنه نداشته باشد. شایعات از این حکایت دارد که این اسمارت‌فون از یک باتری 4000 میلی‌ آمپری نیرو می‌گیرد.

احتمالا اچ تی سی پردازنده (CPU) اسنپ دراگون 821 یا اسنپ دراگون 830 را به‌عنوان قلب تپنده در این گوشی به‌کار می‌برد. البته نوع چیپ ست گرافیکی (GPU) آن را هنوز مشخص نکرده است. حافظه رم این تلفن همراه باید بین 4 الی 6 گیگابایت باشد اما صحبتی از تنوع ظرفیت فضای ذخیره داخلی آن به میان نیامده است، تاخت و تاز اچ تی سی 11 بر بستر نرم افزاری آخرین سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا (Nougat) خواهد بود.

یک منبع موثق ادعا کرده است که اچ تی سی 11 یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین دوم رو به صورت 8 مگاپیکسلی جهت چت ویدئویی و گرفتن عکس‌های سلفی دارد که از دوربین 5 مگاپیکسلی اچ تی سی 10 به‌مراتب بهتر است. تاکنون هیچ صحبتی راجع‌ به دوبل بودن لنز دوربین آن نشده است. شرکت اچ تی سی در زمینه طراحی گوشی‌های موبایل هوشمند بسیار قدرتمند است اما هنوز چیز خاصی را در باره طراحی اچ تی سی 11 اعلام نکرده است. انتظار می‌رود که اچ تی سی این تلفن همراه هوشمند را ماه فوریه کنفرانس جهانی موبایل 2017 رونمایی کند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها