گلکسی نوت ۷ اولین اسمارت‌فون سامسونگ بود که از اسکنر عنبیه بهره می‌برد، اما سرنوشت گلکسی نوت ۷ شهره خاص و عام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۸
گلکسی اس8 چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش جام جم آنلاین از آی تی رسان ، پیش از این اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد گلکسی S8 مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. حال نیز اخبار جدید نشان می‌دهد که جدیدترین پرچمدار سامسونگ، نه تنها به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود، بلکه اسکنر عنبیه را نیز به امکانات خود می‌‌افزاید.

از آنجایی که سامسونگ از دوربین‌های سال گذشته خود در پرچمدارانش استفاده نمی‌کند، یه احتمال قوی بهبودهای زیادی در دوربین این پرچمدار خواهیم دید. این خبر خوبی برای تولیدکنندگان قطعات دوربین خواهد بود، چون یکی از پروفروشترین گوشی‌های دنیا به دو لنز احتیاج خواهد داشت و این، معنایی جز افزایش درآمد نخواهد داشت.

اسکنر عنبیه یکی از ویژگی‌های بارز نوت ۷ بود و حال بنظر می‌رسد که گلکسی S8 نیز می‌خواهد از آن استفاده کند. سامسونگ اسکنر عنبیه را از تولیدکننده پیشین خریداری می‌کند.

سامسونگ در حال همکاری با شرکت‌های دیگر بود تا امکانات بیشتری برای استفاده از اسکنر عنبیه وجود داشته باشد، که به دلیل انفجار نوت ۷، این برنامه‌ها فعلا در حالت تعلیق است. انتظار می‌رود که در بدو ورود پرچمدار سامسونگ، اسکنر عنبیه امکانات بیشتری نسبت به نوت ۷ داشته باشد.

کوه دانگ‌جین قبلا گفته بود که سامسونگ نقشه راه بزرگی برای اسکنر عنبیه در نظر دارد و بنظر می‌رسد که این غول کره‌ای در گوشی‌های بیشتری از این تکنولوژی بایومتریک استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها