شرکت چینی Dlodlo که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی کنفرانسی که در هشتم آگوست در شهر نیویورک، آمریکا برگزار کرد از محصولی که آن را نخستین هدست واقعیت مجازی جهان با طراحی مشابه با یک عینک واقعی می داند، رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۰
عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موبنا ، هنگامی که تلفن های همراه برای نخستین بار روانه بازار شدند، مصرف کنندگان با ابزارک های ارتباطی بسیار بزرگ مواجه بودند که به جای راحتی در استفاده بیشتر دست و پا گیر و ناخوشایند بودند. اما ما با آنها زندگی کردیم و امروزه با دستگاه هایی قدرتمند و زیبا در اندازه ای قابل حمل سر و کار داریم.

به نظر می رسد این شرایط برای هدست های واقعیت مجازی هم رخ خواهد داد. در حال حاضر، ما ابزارک های مستطیلی و جعبه ای شکل را روی صورت های خود قرار می دهیم اما شاید همانند تلفن های همراه این آغازی برای معرفی محصولاتی جذاب‌تر و جمع و جورتر در آینده باشد. شاید هدست/عینک واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1 یکی از این محصولات جذاب آینده باشد.

شرکت چینی Dlodlo که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی کنفرانسی که در هشتم آگوست در شهر نیویورک، آمریکا برگزار کرد از محصولی که آن را نخستین هدست واقعیت مجازی جهان با طراحی مشابه با یک عینک واقعی می داند، رونمایی کرد. هدست واقعیت مجازی جدید Dlodlo حذف نیاز به سخت افزار رایانه ای قدرتمند برای تجربه واقعیت مجازی را هدف قرار داده و به بیان دیگر قصد دارد تجهیزات واقعیت مجازی هرچه بیشتر در دسترس مصرف کنندگان باشند. جدیدترین هدست واقعیت مجازی این شرکت به واقع شبیه یک عینک آفتابی به نظر می رسد.

هدست واقعیت مجازی Glass V1 به طور قابل توجهی نازک‌تر و جذاب‌تر از مدل های پیشین خود است. در ساخت این هدست از فیبر کربن و سیلیکون دوستدار پوست استفاده شده و از دیگر ویژگی های آن می توان به وضوح نمایش ۲۴۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، میدان دید ۱۰۵ درجه، الگوریتم پیش بینی اختصاصی که به منظور کاهش سرگیجه، تاخیر پویا را به حداقل می رساند، و اصلاح خودکار اعوجاج اشاره کرد.

به گفته Dlodlo، تعداد محدودی از نسخه توسعه دهنده هدست واقعیت مجازی Glass V1 از اول سپتامبر ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود. این محصول در شهر پکن، چین عرضه خواهد شد و اطلاعاتی درباره قیمت آن و یا عرضه در دیگر کشورهای جهان منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها