امروزه کاربران زیادی در سراسر نقاط جهان هستند که از اتصال وی پی ان برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند: از دسترسی به شبکه کاری خود از راه دور تا برقراری ارتباط ایمن و رمزنگاری شده در بستر نا امن اینترنت. همچنین، یکی دیگر از کاربردهای وی پی ان، فراهم کردن دسترسی به سرویس هایی است که تنها برای یک منطقه جغرافیایی مشخص عرضه شده اند. با این حال، به نظر می رسد استفاده از این اتصال اینترنتی در کشور امارات عربی متحده می تواند عواقبی همچون تحمل حبس در زندان را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۳
زندان و جریمه در انتظار استفاده کنندگان از VPN در امارات

به گزارش جام جم کلیک ، براساس قانونی که توسط رییس دولت امارات عربی متحده نیز به تایید رسیده، تغییراتی در قانون جرایم اینترنتی در این کشور ایجاد شده و اکنون در توضیحات مربوط به آن اینطور آمده: هرکسی که از یک آدرسی اینترنتی (IP) تقلبی یا آدرسی که مربوط به کاربر دیگری است، به هر طریقی استفاده کند تا جرمی را مرتکب شود یا از شناسایی شدن جلوگیری کند به تحمل مجازات حبس در زندان و جریمه ای نقدی با حداقل مبلغ پانصد هزار درهم امارات و حداکثر دو میلیون درهم امارات، و یا یکی از این دو مجازات مجبور خواهد شد.

به نوشته تک شات مبلغ جریمه نقدی برای استفاده از اتصال مجازی اینترنتی در کشور امارات عربی متحده از 136 هزار دلار تا بیش از 544 هزار دلار متغیر خواهد بود که مجازات سنگینی به نظر می رسد.

در نتیجه، اگر قصد سفر کاری یا تفریحی به این کشور را دارید و معمولا از VPN برای انجام کارهای خود استفاده می کنید، بد نیست در روش کار خود بازنگری کنید، وگرنه ممکن است سر از پشت میله های زندان های این کشور در بیاورید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رضا
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۱
از حامیان داعش بیش از این نباید انتظار داشت
ج . چ . ح . خ
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
داداش توی ایران كه علاوه بر جریمه میلیونی ، زندانی هم داره .پیشنهاد میدم قوانین سایت تشخیص محتوای مجرمانه رو بخونید. :|
تبلیغاتی كیو میكنی. :)
كورش
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
میدونم منتها این خبر در مورد اماراته!!
جام جم كلیك
-
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
اخبار كاملا جهت دهی شده با تغییر و تفسیر بی شرمانه به نفع دشمنان آزادی ارتباطات.
همچنین هم زده به گزارش جام جم كلیك، هركی ندونه فكر میكنه خودش پا شده رفته گزارش گرفته.
برادر!خواهر! شما در عصر اینترنت و در اینترنتی داری مطلبت رو منتشر می كنی كه هر كسی با یه جستجوی ساده میتونه دروغ شما رو متوجه بشه.
از مخاطبینتون چه تصوری دارید؟

نیازمندی ها