گوگل در ارائه خدمات رایگان به کاربران همواره پیشرو بوده و خدمات و امکانات بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۵
قالب‌بندی شرطی در گوگل‌شیت

به گزارش جام جم کلیک ، گوگل‌داک، گوگل شیت و گوگل اسلاید نیز از جمله سرویس‌هایی هستند که به‌عنوان یک جایگزین مناسب و همیشه در دسترس برای واژه‌پرداز، اکسل و پاورپوینت در مجموعه آفیس طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. با استفاده از هریک از این سرویس‌ها می‌توانید اسناد متنی، اسلایدهای نمایشی و فرم‌های محاسباتی خود را ایجاد کرده و در هر زمان و مکان با دسترسی به شبکه جهانی اینترنت، به این اطلاعات نیز دسترسی یابید.

در میان این سرویس‌ها، گوگل شیت از محبوبیت خاصی در میان کاربران برخوردار است و بسیاری از کاربران فرم‌های محاسباتی خود را در این سرویس ایجاد کرده و به کمک فرمول‌ها و توابع رایگانی که گوگل در اختیارشان قرار می‌دهد به بسیاری از نیازهای محاسباتی خود پاسخ می‌دهند. اگر شما نیز جزو کاربران این سرویس هستید و دوست دارید نتایج محاسباتتان در شرایط مختلف به شکل‌های متفاوتی نشان داده شود پیشنهاد می‌کنیم از ترفند زیر کمک بگیرید.

به‌عنوان مثال چنانچه شما در مقابل نام مجموعه‌ای از افراد، نمره یا امتیاز اختصاص یافته به آنها را درج کرده باشید و بخواهید نمرات زیر 10 به رنگ قرمز، نمرات بین 10 تا 15 به رنگ زرد و نمرات 15 به بالا به رنگ سبز نمایش داده شوند یا بخواهید خصوصیات نمایشی هر سلول را باتوجه به مقادیر موجود در آن تعیین کنید، استفاده از این روش بهترین راه‌حل است.

به لینک http:‌/‌‌/‌docs.google.com مراجعه کرده و به حساب کاربری گوگل خود وارد شوید.

از بالاـ سمت راست محیط کاربری، روی آیکون همبرگری موجود کلیک کرده و گزینه‌ Sheets را انتخاب کنید.

اکنون فایل‌های موجود در گوگل درایو شما به‌نمایش درآمده و با کلیک روی Blank نیز می‌توانید یک شیت جدید ایجاد کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها