نرم افزارهای موبایل

از ستونی به ستون دیگر بپرید

نسخه‌ جدید مجموعه‌ فارکرای با پسوند Primal این هفته برای کنسول‌‌های نسل هشتم منتشر می‌شود و نسخه‌ PC بازی نیز هفته‌ آینده منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۲
فریادی به دوری عصر حجر

به گزارش جام جم کلیک،بدون شک این سومین نسخه از بازی بود که با ساختار هوشمندانه و بسیار خوب طراحی بازی و مراحل همراه با داستانسرایی جذاب و گرافیک زیبا بار دیگر نام مجموعه‌ فارکرای را سر زبان‌‌ها انداخت و انتظار برای نسخه‌‌های بعدی مجموعه را ایجاد کرد.

در فارکرای 3 ما به جزیره‌‌ای سرسبز و استوایی سفر کردیم، در فارکرای 4 کوهستان‌‌های سرد و سخت تبت و هیمالیا را تجربه کردیم و حالا در Primal به نقطه‌ عطف تلاش بشر برای زنده‌ماندن و جلوگیری از انقراض نسلش بازمی‌‌گردیم.

به عصر حجر خوش آمدید! دورانی که ماموت‌های غول‌‌پیکر و ببرهای دندان شمشیری حاکمان زمین بودند و بشریت در پایین‌ترین قسمت زنجیره‌ غذایی قرار داشت.

در بازی شما به‌عنوان آخرین بازمانده از گروه شکار خود به مرور یاد می‌‌گیرید چگونه سلاح‌‌ها و تجهیزات مرگبارتر و قدرتمندتری برای خود بسازید.

تنها با چنین پیشرفت‌‌هایی است که می‌توانید در مقابل شکارچیان قدرتمند حیات وحش آن دوره دوام بیاورید و ضمنا خود را از گزند حملات دیگر قبیله‌‌ها و انسان‌های دهکده‌‌های دیگر در امان نگه دارید.

نکته‌ جالب توجه این‌که یوبی‌‌سافت برای این‌که هرچه بیشتر شما را در فضای عصر حجر غرق کند، تمام دیالوگ‌‌های بازی را به زبان بدوی که حدود 12 هزار سال پیش بیان می‌شده است، ضبط کرده که همراه با زیرنویس انگلیسی نمایش داده می‌‌شود.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها