برنامه‌ای برای مطالعه صفحات اینترنتی به صورت آفلاین عرضه شده که نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۵
برنامه‌ای برای مطالعه صفحات اینترنتی به صورت آفلاین

به گزارش جام جم کلیک به نقل از مهر، اپلیکیشن های متنوعی تولید و روانه بازار فناوری می شوند تا بتوانند نیاز کاربران را تامین کنند.

یکی از برنامه هایی که تاکنون به شکل های مختلفی عرضه شده و همچنان با استقبال مخاطبان مواجه می شود، اپلیکیشن های مطالعه صفحات به صورت آفلاین است زیرا کاربران همیشه و در هر نقطه ای به اینترنت دسترسی نداشته اما با استفاده از چنین برنامه هایی می توانند بدون دسترسی به اینترنت به مطالعه صفحات بپردازند.

Instapaper، اپلیکیشنی است که امکان ذخیره صفحات وب سایت ها به صورت آفلاین را برای کاربرانش فراهم می کند. از دیگر برنامه هایی که با چنین قابلیتی عرضه شده اند، می توان به برنامه Pocket اشاره کرد.

این برنامه در زمان هایی که کاربران به اینترنت دسترسی ندارند، مفید است هر چند که امروزه و با پیشرفت های چشمگیری که در دنیای فناوری و اینترنت صورت گرفته، کاربران در هر لحظه و هر نقطه ای به اینترنت دسترسی دارند اما در صورتی که نخواهند هزینه اضافی را برای اینترنت همراه پرداخت کنند، می توانند از چنین برنامه هایی استفاده کرده و در زمان آنلاین بودن به ذخیره مطالب مورد علاقه خود بپردازند تا در زمان آفلاین آنها را مطالعه کنند.

استفاده از چنین قابلیت و امکانی می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد زیرا نیاز به اتصال همیشگی به اینترنت را از بین می برد.

کاربران با نصب اپلیکیشن Instapaper با گزینه جدیدی با اسم اشتراک گذاری مرورگرها مواجه می شوند که به آنها اجازه می دهد در صورت آفلاین بودن به مطالعه بپردازند.

کاربران در صورت علاقه مندی و در زمان آنلاین بودن می توانند صفحه مورد نظرشان را دانلود کرده یا ذخیره کنند.

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تغییر قلم نوشتاری یا صفحات ذخیره شده اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها