در بازدید محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجتمع صنعتی ماتریس که اولین تولیدکننده رایانه‌های بدون کیس و لپ‌تاپ تحت لیسانس MSI تایوان است
کد خبر: ۸۲۸۸۷۴
حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولیدات فناوری

او به حمایت از توانمندی‌ها و تولیدات داخلی اشاره کرد: «دولت در نقش حامی تولیدات داخلی، وظیفه خود می‌داند از بخش خصوصی پشتیبانی کرده و به پیشرفت هر چه بیشتر این بخش مبادرت ورزد.»

به گفته او، وزارت صنعت و معدن در پشتیبانی از صنعت کشور با تخلفات سفارش برندهای خاص و واردات مبارزه و به‌طور قاطع با متخلفان برخورد خواهد کرد.

از نظر او، تولیدات اینچنینی به توجه خاص از سوی مسئولان و مدیران دولتی نیاز دارد تا بتوان به بهترین نحو در این حوزه پیشرفت کرد.

خبر خوب دیگری که نعمت‌زاده در میان صحبت‌هایش به آن اشاره کرد همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با آموزش و پرورش برای ارائه محصولات شرکت ماتریس با تسهیلات آسان برای دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور بود.

به نظر او باید بخش تولید محصولات به‌طور گسترده به این موضوع توجه کند تا بتوان محصولات تولید شده را با قیمت ارزان در اختیار بخش آموزش قرار داد.

او بارها به همکاری و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: «تولیدات داخلی بویژه در زمینه رایانه های بدون کیس باید به‌عنوان یک طرح ملی تحت حمایت دولت قرار بگیرد.

در حین بازدید پیشنهادهایی هم از سوی نعمت‌زاده به مدیر کارخانه ماتریس ارائه شد که مهم‌ترین آنها به تبلیغ و دعوت از نهادهای مختلف برای بازدید از کارخانه مرتبط می‌شد تا از این طریق شرکت بتواند بهتر و بیشتر خود را به جامعه مصرف‌کننده معرفی کند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه - روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها