لطفا توضیحی کامل وآسان همراه با عکس در ارتباط با تعویض فن سی‌پی‌یو بخصوص نحوه استفاده از خمیر سی‌پی‌یو ارائه کنید.
کد خبر: ۸۰۹۴۴۶
پرسش و پاسخ: روش تعویض فن سی‌پی‌یو

سینا از کرمانشاه: پرسش بعدی این که گاهی مودم من از کار می‌افتد، یعنی با وجود روشن بودن همه چراغ‌های آن، هیچ صفحه‌ای را باز نمی‌کند، ولی با خاموش و روشن کردن مودم،مشکل رفع می‌شود. دلیل آن چیست؟

پاسخ کلیک: فن‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام روش نصب (تعویض) مخصوص به خود را دارد. در بیشتر موارد فن‌ دستگاه‌های جدیدتر براحتی قابل تعویض است، اما تعویض فن‌های پردازشگرهای خانواده اینتل پنتیوم کمی دشوار است. باتوجه به محدودیت فضایی که در کلیک وجود دارد و ذکر نشدن نوع پردازشگر از جانب شما، قادر به ارائه آموزش تصویری نیستیم، اما پیشنهاد می‌کنیم عبارت «آموزش تعویض فن پردازشگر» را در گوگل جستجو کنید.

خمیری که از آن صحبت کردید خمیر سیلیکون است و نحوه استفاده خاصی نیز ندارد. برای استفاده از آن کافی است با سرنگ یا حتی با انگشت خود (از یک دستکش استفاده کنید چرا که تماس این خمیر با پوست سرطان‌زا است) کمی از خمیر را روی پردازشگر مرکزی که روی مادربورد قرار گرفته بمالید. هنگام اتصال فن روی پردازشگر مرکزی، این خمیر میان این دو بخش قرار گرفته و عملیات خنک‌کنندگی پردازشگر بهتر صورت می‌گیرد.

در پاسخ به پرسش دوم نیز باید بگوییم باتوجه به مشکلی که برای مودم شما وجود دارد و رفع آن با خاموش و روشن شدن دستگاه، به احتمال زیاد فرمویر (نرم‌افزار اصلی مودم) دستگاه مشکل دارد. پیشنهاد می‌کنیم باتوجه به مدل مودم خود به سایت سازنده آن مراجعه کرده و با دریافت و نصب فرمویر مودم آن را به‌روزرسانی کنید. در صورتی که عیوب خاص سخت‌افزاری در مودم وجود نداشته باشد، مشکل رفع می‌شود.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها