زمانی‌که بنچمارک‌ها و مشخصات مختلف موبایل‌های هوشمند که هنوز معرفی نشده‌اند به بیرون درز می‌یابند، همیشه توجه ویژه‌ای به دوربین جلویی این محصولات از سوی کاربران نشان داده می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۱۵۷
آغاز فروش جهانی بهترین تلفن‌هوشمند سلفی سونی

به گزارش جام جم کلیک: همه دوست داریم که تصاویر با کیفیت مناسبی را از چهره خودمان گرفته و مجموعه‌ای از آن‌ها را داشته باشیم. همچنین گرفتن تصاویری با نسبت اندازه یک به یک از جمله دیگر علایق عاشقان سلفی است تا بتوانند براحتی آن‌ها را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

واژه سلفی را این روزها مرتبا می‌شنویم و همین موضوع نشان از توجه بسیار زیاد افراد به این‌گونه تصاویر دارد. شرکت‌های سازنده نیز به این موضوع واقف شده‌اند و سعی در تولید محصولاتی نموده‌اند که در آن‌ها دوربین جلویی نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اما شاید فکر کنید همیشه چنین قابلیت‌هایی را فقط می‌توان در موبایل‌های پرچمدار مشاهده کرد، ولی این‌طور نیست. به لطف شرکت‌هایی مانند سونی، حالا می‌توان با یک بودجه مناسب نیز، گوشی‌های هوشمندی تهیه کرد که در بخش سلفی حتی بهتر از پرچمداران عمل می‌کنند. یکی از محصولات بسیار خوب سونی برای سلفی گرفتن تلفن هوشمند اکسپریا سی ۴ است که به نوعی بهترین گوشی مخصوص سلفی این شرکت محسوب می‌شود و حالا شاهد عرضه جهانی آن هستیم.

البته این درست است که Xperia C4 اولین محصولی نیست که از دوربین سلفی با کیفیت و قدرتمندی بهره گرفته، اما از آنجا که سونی یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید لنز‌ دوربین‌هاست، حالا در C4 نیز شاهد حضور یک دوربین با زاویه دید بالا هستیم که البته یک فلش ال‌ای‌دی نیز در کنارش گنجانده شده. این دو ویژگی در مجموع باعث می‌شوند تا بتوانید بهترین تصاویر سلفی ممکن را بگیرید. با وجود فلش ال‌ای‌دی می‌توانید حتی در شرایط نوری نامناسب هم اقدام به ثبت تصاویر با کیفیت‌تر از خود نمایید و با زاویه دید بالای این دوربین تعداد بیشتری از دوستانتان را در یک عکس سلفی جای دهید. این‌ها امکاناتی هستند که هر عاشق سلفی را شیفته خود می‌کنند.

البته در کنار امکانات خوب، دوربین جلویی Xperia C4 این محصول مشخصات فنی سخت افزاری مناسبی هم دارد. چیپست بکار رفته در این دستگاه ساخت مدیاتک است که شامل هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتزی است. حافظه رم پردازشی این محصول نیز ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این Xperia C4 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره گرفته که در آن از تکنولوژی انحصاری BRAVIA که مخصوص تلویزیون‌های سونی است، استفاده می‌شود. سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی هوشمند نیز اندروید ۵ آبنبات چوبی است.

قیمت محصول مورد اشاره اما برای هر اپراتور قطعا متفاوت خواهد بود و حالا هم شاهد عرضه نسخه آنلاک شده آن در سراسر جهان هستیم.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها