راه حلی ویژه برای رفع مشکل چرب شدن نمایشگر در هنگام خوردن غذا

صفحه‌کلید کاغذی، راهکار استفاده از تلفن همراه با دستان چرب

رستوران‌های زنجیره‌ای کی‌اف‌سی با ارائه یک سری صفحه کلید کاغذی به مشتریان خود به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با کمک بلوتوث، کاغذ کف سینی خود را به صفحه کلیدی برای تلفن همراه خود تبدیل کنند.
کد خبر: ۷۹۹۸۳۳
صفحه‌کلید کاغذی، راهکار استفاده از تلفن همراه با دستان چرب

جام جم کلیک: تایپ کردن با دستان چرب برای بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه بسیار دشوار است و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد در هنگام خوردن غذا‌هایی که در آن به صورت مستقیم از دست استفاده می‌شود به سراغ تلفن همراه خود نمی‌روند و حتی در برخی از موارد امکان دادن پاسخ فوری به پیام‌های ویژه و مهم را نیز نخوهند داشت. راهکار عمومی برای این امر داشتن یک دستمال کاغذی در کنار ظرف غذا است ولی تمیز کردن دست زمان‌بر است و برای هر بار پاسخ دادن به پیام‌ها انجام آن به یک عمل عذاب‌آور تبدیل خواهد شد؛ رستوران‌های زنجیره کی‌اف‌سی با بررسی این ساختار موفق به ارائه راه حل بسیار ویژه‌ای شده‌اند: صفحه‌کلید کاغذی.

این صفحه‌کلید‌ها درحقیقت همان کاغذ‌های نیمه روغنی موجود در کف سینی رستوران‌ها هستند که به شکل یک صفحه کلید طراحی شده‌اند و می‌توانند از طریق ساختار بلوتوث با تلفن همراه هوشمند شما ارتباط برقرار کرده و نقش یک صفحه کلید جانبی را برای آن ایفا کنند که البته چرب شدن آن نگران کننده نخواهد بود.

برخی از شعبه‌های جدید این سری رستوران‌های زنجیره‌ای با قراردادن این صفحه کلید‌ها در اختیار مشتریان خود موفق به دریافت بازخوردی بسیار مثبت شدند و جالب اینجا بود که به علت اینکه می‌توان این صفحه کلیدهای کاغذی را شارژ مجدد نمود، تقریبا همه مشتریان صفحه کلید خود را در پایان غذا به همراه خود به خانه بردند.

حال با این سیستم جدید می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت چرب شدن نمایشگر تلفن همراه خود، در طول خوردن یک غذای چرب، به استفاده از شبکه‌هایی مانند وایبر بپردازید.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها