در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

آکنه هیچ ارتباطی با مشکلات کبدی ندارد

بسیاری از بیماری‌های پوستی از طریق تماس مستقیم وسائل مشترک شخص ناقل بیماری با دیگران ایجاد می‌شود، یکی‌ از این وسائل که بیشترین درصد و احتمال جذب بیماری ها و باکتری ها را دارد حوله است که مرطوب و خیس بودن آن به انتقال بیماری های پوستی کمک بیشتری می‌کند.
کد خبر: ۷۸۸۷۶۳
باکتری‌های روی حوله را از بین ببرید

جام جم کلیک: شرکت Electrolux که یکی‌ از پیشتازان تولید وسایل خانه است، به تازگی علاقه خود را در بکارگیری تکنولوژی و هوشمندسازی محصولاتش دو چندان کرده است. از آخرین دستاوردهای این شرکت می‌توان به حوله خشک کن هوشمند اشاره کرد که طرز کار جالب و ساده ای دارد. با استفاده از این دستگاه در حمام خود می‌توانید باکتری های موجود بر روی حوله را تا ۹۹% از بین ببرید و در صورت خیس بودن حوله آن‌را خشک کنید، تمامی این کارها با بکارگیری یک فن مخصوص و ‌اشعه Ultra violet در این محصول، امکان‌پذیر شده است. این دستگاه به جاحوله‌ای شما متصل می‌شود و با حرکت کردن در جهت بالا و پائین، حوله را خشک و باکتری‌های آن‌را از بین می‌برد. هدف اصلی‌ از طراحی اولیه این دستگاه جلوگیری از شست و شوی مکرر حوله بوده که سپس سایر قابلیت‌ها به آن اضافه شده است.

این دستگاه از طریق بی سیم به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود و قابلیت‌هایی از قبیل چک کردن تعداد دفعات و مدت زمان خشک شدن حوله‌ها را به شما نشان می‌دهد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها