فناوری دیجیتال

قاب مجهز به نمایشگر

وقتی دروغ 13 به واقعیت تبدیل می‌شود

تبدیل آیفون 6 به کنسول بازی

قاب تبدیل آیفون 6 به کنسول دستی گیم‌بوی کالر از یک دروغ 13 شروع شده و سرانجام به مراحل تولید حقیقی نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۷۸۵۲۶۴
تبدیل آیفون 6 به کنسول بازی

جام جم کلیک: دروغ آوریل یا به عبارت فارسی آن دروغ 13 در بسیاری از موارد در حد یک شوخی باقی می‌ماند ولی در یک مورد خاص این دروغ توانسته است تا به اندازه‌ای جذاب باشد که شرکت‌های سخت‌افزاری به آن جذب شده و رسما برای تبدیل این دروغ به حقیقت اقدام کنند.

ماجرا از این قرار است که در روز 13 فروردین امسال یکی از دروغ‌های منتشر شده مبنی بر عرضه یک کیس ویژه برای تلفن همراه هوشمند آیفون 6 شرکت اپل بود که به کمک این قاب امکان تبدیل کردن آیفون 6 به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های همراه تاریخ یعنی گیم‌بوی کالر مهیا می‌شد.

در این میان این محصول که Smart Boy نام گرفته بود با توجه بسیار بالایی روبرو شد ولی بسیاری از افراد پس از آگاهی از اینکه این خبر تنها یک دروغ 13 بوده است، بسیار ناامید شده بودند. حال یک شرکت سخت‌افزاری رسما تصمیم گرفته تا این محصول را دقیقا با همان مشخصات و با نام Smart Boy تولید و به زودی روانه بازار کند.

شرکتی که قصد دارد تا این پروژه را اجرایی کند، Hyperkin نام دارد و در این راه تنها با یک مشکل احتمالی روبرو خواهد بود و این مشکل احتمالی نیز مدعی شدن شرکت ژاپنی نینتندو درباره این محصول خواهد بود زیرا تمامی حقوق کنسول گیم‌بوی کالر به نینتندو تعلق دارد و ممکن است که این غول بازی‌سازی از Hyperkin شکایت کند که البته این امر نیز قابل حل به‌نظر می‌رسد و به احتمال فراوان به‌زودی آیفون 6 به یکی از بهترین قاب‌های ساخته شده در تاریخ مجهز خواهد شد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها