مشخصات سخت‌افزاری نسخه بعدی سری تلفن‌های همراه هوشمند نکسوس

مشخصات فنی نسخه بعدی نکسوس

شرکت گوگل، ارائه‌کننده سیستم‌عامل اندروید، مدتی است دستی هم در تولید گجت‌ها دارد و هرچند وقت یکبار با یک شریک تجاری جدید دستگاه‌های نکسوس خود را روانه بازار می‌کند.
کد خبر: ۷۷۸۵۶۰
نکسوس بعدی از سرزمین اژدها می‌آید

این محصولات که همیشه توسط شرکت‌های نامداری مانند سامسونگ، ال‌جی‌، اچ‌تی‌سی و... تولید شده‌ است، تابه‌حال با استقبال پرشور و پرسروصدایی در بازار تلفن‌های همراه روبه‌رو نشده است و شاید شرکای تجاری متعدد، دلیل موفق نبودن این سری از گجت‌های خوش‌دست باشد. تا حدی که حتی شایعه توقف تولید گجت‌های هوشمند نکسوس توسط گوگل نیز به گوش رسید. حال گوگل تصمیم دارد مسئولیت ساخت جدید‌ترین نکسوس را به عهده یک شرکت چینی بگذارد.

این اتفاق می‌تواند تحول بزرگی در بازار تلفن‌همراه به وجود بیاورد و پای تولید‌کنندگان چینی را به بازار جهانی باز کند. اکنون شرکت‌های تولیدکننده محصولات دیجیتال چینی مانند شیائومی، هوآوی و لنوو توانسته‌اند سهم عمده‌ای از بازار آسیا را از آن خود کنند و حال تولید نکسوس چینی می‌تواند راه ورود گوشی‌های چینی به بازار اروپا باشد. این نکسوس جدید که قرار نیست نام نکسوس ۷ را یدک بکشد، تا اواخر سال ۲۰۱۵ وارد بازار می‌شود. به نقل از فون‌آرنا، در بین تولیدکنندگان چینی، شیائومی به‌دلیل روابط نزدیک مدیران دو شرکت و لنوو به‌علت تصاحب شرکت موتورولا، بیشترین شانس را برای قبول این مسئولیت دارند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها