شاید برای شما پیش آمده باشد که یکی از وسایل مهم از جمله تلفن همراه خود را در مکانی جای گذاشته باشید، گم کرده باشید یا حتی به دلیل سرقت از دست داده باشید. حال اگر این تلفن همراه آی‌فون باشد مطمئن هستم سراسیمه هستید و در این حالت به هیچ وجه فکر شما کار نمی‌کند و هر لحظه فکری برای جستجوی آی‌فون خود می‌کنید اما به نتیجه‌ای نمی‌رسید.
کد خبر: ۷۶۵۰۴۰
نرم‌افزار موبایل: جست‌وجو برای پیدا کردن آی‌فون

جام جم کلیک: نرم‌افزاری که هم اکنون درارتباط با آن مطالعه خواهید کرد این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید به راحتی آی‌فون خود را در صورت سرقت یا مفقود شدن پیدا کنید.

Find My iPhone در هنگام گم کردن تلفن همراه شما علاوه بر آرامش و امیدواری به شما این اطمینان را نیز می‌دهد که اطلاعات شما محافظت شده و جای نگرانی وجودندارد.

پس از نصب این برنامه شما می‌توانید با ID که به‌صورت رایگان در icloud ایجاد کرده‌اید از نرم‌افزار استفاده کنید و در هنگام گم کردن گوشی خود از امکاناتی از قبیل مشاهده محل تلفن بر روی نقشه، قفل کردن، پخش صدا، نمایش پیام و حتی پاک کردن تمامی اطلاعات از راه دور استفاده نمایید.

Find My iPhone دارای قابلیتی است که کاربرد بسیار زیادی برای شما خواهد داشت مثلا درصوتی‌که تلفن همراه شما قفل داشته باشد و مفقود شود در صورتی‌که فردی آن را پیدا کند و قصد تماس با شما را داشته باشد طبیعتا نمی‌تواند به اطلاعات شما از جمله شماره‌ها دسترسی داشته باشد در این صورت شما می‌توانید پیامی بر روی صفحه نمایش قفل شده ارسال کنید و حتی گزارشی مبنی بر مشاهده آن توسط فرد مورد نظر دریافت نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که برای استفاده از Find My iPhoneباید تنظیمات آن در icloud فعال باشد.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تعیین محل آی فون، آی پاد لمسی و مک بر روی نقشه
  • پخش صدا به مدت دو دقیقه به‌صورت کامل حتی اگر دستگاه شما در حال خاموش شدن باشد
  • قفل کردن دستگاه از راه دور با یک کد عبور
  • نمایش یک پیام سفارشی بر روی صفحه نمایش حتی در صورتی که قفل باشد
  • مشاهده تاریخچه مکان‌هایی که اخیرا دستگاه در آنها بوده است
  • پاک کردن تمامی اطلاعات موجود در تلفن همراه از راه دور
  • مشاهده شارژ باقیمانده باطری از راه دور

زبان‌هایی که این نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند شامل انگلیسی، عربی، انگلیسی استرالیایی، پرتغالی برزیل، انگلیسی بریتانیایی، فرانسوی کانادایی، کاتالان، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، هنگ کنگ چینی، مجارستانی، اندونزی، ایتالیایی ، ژاپنی، کره ای، مالایی، مکزیکی اسپانیایی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، چینی ساده شده، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تایلندی، چینی سنتی، ترکی، اوکراینی، ویتنامی است.

قابل ذکر است این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل آی.او.اس نسخه 8.0 به بالا را دارد و برای ارتباط با دستگاه باید حتما به اینترنت متصل باشد.

دانلود رایگان نرم افزار Find My iPhone برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها