با ساخت دستگاهی به اسم StrikeTec، شکل جدیدی از انجام ورزش بوکس تعریف می شود. این دستگاه مربی‌ و بوکسور را قادر می‌کند تا تمامی حرکات مانیتور شده در حین ضربات را ببینند و اطلاعات دقیقی‌ راجع به ضربات وارده را دریافت کنند.
کد خبر: ۷۵۷۵۶۴
تکنولوژی برای علاقمندان به ورزش بوکس

جام جم کلیک: ورزش بوکس از جمله ورزش‌هایی است که نیاز به مهارت و انرژی بالایی دارد، بدون شک یک مربی خوب نیز این مجموعه را کامل می‌کند و موفقیت ورزشکار را رقم می‌زند. آنالیز حرکات و فنون بوکس تاثیر بسیار زیادی در اصلاح ضربات اشتباه دارد، حال اگر با انجام یک مطالعه علمی‌ بتوان این امر را میسر کرد یقیناً تاثیرات آن موثرتر خواهد بود.

با ساخت دستگاهی به اسم StrikeTec، شکل جدیدی از انجام ورزش بوکس تعریف می شود. این دستگاه مربی‌ و بوکسور را قادر می‌کند تا تمامی حرکات مانیتور شده در حین ضربات را ببینند و اطلاعات دقیقی‌ راجع به ضربات وارده را دریافت کنند. مثلاً اگر بوکسور در حال تمرین با کیسه بوکس باشد، از طریق این دستگاه، تعداد ضربات، شدت ضربه ها، سرعت و نوع آن قابل اندازه‌گیری خواهد بود.

StrikeTec شامل دو دستبند است که به دور هر دو دست وصل می شود، البته می‌توان از دستبند استفاده نکرد و سنسورهای مکعبی را در داخل دستکش نگاه داشت تا همان کارایی را برای شما فراهم کند. اطلاعات خروجی‌ از طریق سیستم بی سیم به نرم افزار موبایل انتقال می‌یابد و شما می توانید تمامی اطلاعات را روئیت کنید. اطلاعات هر جلسه تمرین قابل ذخیره هستند و روند پیشرفت و یا پس‌رفت طی‌ یک سال در قالب گراف‌ها به شما نشان داده خواهد شد. به عقیده طراح این سنسور، استفاده از این ابزار برای ورزشکاران حرفه ای‌ و تیم‌های ملی‌ بسیار کارامد و موثر خواهد بود.

باتری سنسورها تا ۲ ساعت شارژ را نگاه می دارد و برای یک جلسه تمرین، کافی‌ است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها