اتصال گوشی های همراه برای ساختن یک تبلت غول آسا

از چند تلفن همراه، یک تبلت بسازید

تا به حال به این فکر کرده اید که چند گوشی همراه را به یکدیگر متصل کنید و یک تبلت تمام عیار بسازید؟
کد خبر: ۷۴۶۲۰۸
از چند تلفن همراه، یک تبلت بسازید

جام جم کلیک: نمایشگاه CES 2015، ژانویه آینده در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که تجلی محصولات مبتکرانه و خلاقانه است سالی یک بار برگزار می شود. بیش از 40 سال از شروع این نمایشگاه می گذرد و یکی از ویژگی های آن ارائه محصولاتی الکترونیکی است که برای اولین بار قصد ورود به بازار تجهیزات الکترونیکی را دارند.

تا به حال به این فکر کرده اید که چند گوشی همراه را به یکدیگر متصل کنید و یک تبلت تمام عیار بسازید؟ این ایده برای اولین بار توسط تیم نانوپورت در CES 2014 مطرح گردید و این تیم در نمایشگاه آینده قصد دارد از نمونه اولیه این تکنولوژی پرده برداری کند.

مکانیزم عملکرد این تصمیم شامل قاب هایی است که آن‌ها را به دور گوشی همراه خود قرار می دهید و با استفاده از خاصیت آهنربایی، چند گوشی به هم متصل می شوند و اطلاعات با سرعت و امنیت بالایی بین آنها مبادله می گردد.

البته ما نیز همانند شما سوالات زیادی درمورد عملکرد این سیستم داریم. به عنوان مثال آیا می توان گوشی های همراه با سایز صفحه یکسان و سازندگان متفاوت را به هم متصل نمود و یا آیا گوشی های با سایز صفحات غیر همسان را می توان به یکدیگر متصل نمود؟

به هر حال برای پاسخ به این سوالات اساسی باید حدود 1 ماه صبر کنیم و منتظر خبرهای آتی باشیم.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها