معرفی بازی Z: Steel Soldiers

بازی موبایل: سربازان پولادین

بیش از یک دهه از عرضه‌ی این عنوان کلاسیک، بازیکنان می‌توانند روی گوشی‌ها و تبلت‌ها آن را تجربه کنند.
کد خبر: ۷۴۱۰۸۴
بازی موبایل: سربازان پولادین

جام جم کلیک: حدود یک دهه از عرضه‌ی بازی Steel Soldiers می‌گذرد. این بازی که در سبک استراتژی همزمان کار شده در زمان خود با نقدهای مثبتی روبرو شد، اما نتوانست به موفقیت لازم دست بیابد و زود به فراموشی سپرده شد. حال پس از 13 سال، این بازی مجددا برای پلتفرم‌های همراه عرضه شده است. اگر اهل بازی‌های استراتژی هستید، این بازی را از دست ندهید.

داستان بازی به اختلافی میان حکومت‌ها می‌پردازد که در نهایت به جنگی تمام عیار با حضور ربات‌های رزمجو می‌انجامد. کنترل‌های بازی برای پلتفرم‌های همراه به بهترین شکل کار شده است. چرخاندن، بالا و پایین کردن و به طور کل حرکت دادن دوربین به راحتی و با فراغ بال انجام می‌شود. انتخاب نیروها و فرمان دادن به آن‌ها هم در همان حد کیفی است و با ده بیست دقیقه وقت گذراندن در بازی، در آن استاد خواهید شد.

همان طور که گفته شد، سبک این بازی استراتژی همزمان است. پس باید در حالی که تمام سعی خود را برای بهبود پایگاه و دستیابی به تکنولوژی‌های تازه‌تر به کار می‌گیرید تا با دشمن مقابله کنید، در مقابل حملات گاه و بیگاه دشمن نیز آمادگی لازم را داشته باشید.

تنوع بازی نیز آن قدر هست که هر سخت‌پسندی را راضی کند. اگر اهل بازی‌های استراتژی هستید و دستگاهتان به پردازنده‌ی تگرا مجهز است، این بازی را از دست ندهید.

نام بازی: Z: Steel Soldiers

سیستم‌عامل: اندروید

سازنده: Bitmap Brothers

ناشر: EON Digital Entertainment

سبک: استراتژی همزمان

دانلود رایگان بازی Z: Steel Soldiers برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها