قرار بود بازیکنان بتوانند در بازی 2K15 با اسکن صورت خود با دوربین کینکت ایکس باکس یا آی ـ توی پلی‌استیشن، براحتی شخصیت خود را در بازی بسازند.
کد خبر: ۷۲۹۳۶۴
فاجعه‌ اسکن صورت در 2K15

قرار بود بازیکنان بتوانند در بازی 2K15 با اسکن صورت خود با دوربین کینکت ایکس باکس یا آی ـ توی پلی‌استیشن، براحتی شخصیت خود را در بازی بسازند.

اما یک روز هم از عرضه بازی نگذشته بود که شبکه‌های اجتماعی پر شد از تصاویر وحشتناکی که حاصل اسکن صورت با نرم‌افزار این بازی بود. بین این تصاویر موارد عجیبی، مثل چهره‌هایی با سه چشم و دو دهان بیشتر از همه جلب توجه کرد. ظاهرا نینتندو موقع ساختن Wii و مایکروسافت هنگام تولید کینکت به این فکر نکرده بودند که بیشتر گیمرها در فضایی کوچک بازی می‌کنند، به فکر سازندگان این بازی هم خطور نکرده بود کسی که در منزلش نورپردازی ایده‌آل ندارد تصویرش کیفیت مطلوب را ندارد. این است نتیجه عجله در عرضه و تبلیغات غلط!

اجماع نخبگان برای بقا

بازی شعله در دل سیلاب (The Flame in the Flood) نام عنوان جدیدی است که بر پایه موتور آنریل 4 برای PC و MAC ساخته می‌شود. تیم سازنده این بازی متشکل از دست‌اندرکاران سابق بازی‌های «هیلو»، «بایوشاک»، »راک بند» و «گیتار هیرو» است.

این تیم برای بازی خود یک کمپین مالی برای جذب کمک‌های مردمی راه انداخته و مبلغ لازم برای تولید این بازی را 150 هزار دلار تعیین کرده است.

تیم سازنده این بازی را یک سفر بی‌هدف در خطه‌ای از آمریکا که به زیر آب فرورفته توصیف می‌کند. در این بازی که بر مبنای موتور آنریل 4 ساخته می‌شود، بازیکن پیاده یا سوار قایق از نقطه‌ای به نقطه دیگر سفر می‌کند و باید هر جا منابع لازم را بیابد تا بقای خود را تضمین کند.

در تیزری که از بازی منتشر شده، دخترکی را همراه سگش می‌بینیم که همانند توضیحات یادشده، از مکانی به مکان دیگر (که هر کدام نماینده قسمتی حقیقی از آمریکای امروزی است) سفر می‌کند و در این راه عناصر مختلفی مانند خستگی و گرسنگی و تاثیر مستقیم آنها را بر بازی شاهد هستیم.

در این بازی مرگ دائم است و اگر «اسکوت»(شخصیت اصلی بازی) کشته شود، باید از سر رود سفر خود را آغاز کند. البته در صورت مردن، آیتم‌هایی که در طول بازی جمع کرده‌اید حفظ می‌شود و می‌توانید با کوله‌باری پرتر مسیر را از سر بگیرید.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها