OsmAnd+ Maps & Navigation 1.8.3

مسیر یاب آفلاین اندروید+نقشه+راهنمای صوتی فارسی

OsmAnd+ Maps & Navigation از سری نرم افزارهای عالی به همراه نقشه های فوق العاده بروز به منظور مسیریابی آفلاین برای دوستان علاقه مند و نیازمند به نرم افزارهای ناوبری می باشد که می توان آن را نسبت به سایر رقبا و مشابهات همچون Sygic و Ndrive و Navitel و Locus و … به دلیل برخورداری از نقشه های فوق العاده با کیفیت و گرافیکی و از همه مهم تر بروز بودن، یکی از بهترین ها در نوع خودش دانست
کد خبر: ۷۲۸۵۶۸
مسیر یاب آفلاین اندروید+نقشه+راهنمای صوتی فارسی

OsmAnd+ Maps & Navigation از سری نرم افزارهای عالی به همراه نقشه های فوق العاده بروز به منظور مسیریابی آفلاین برای دوستان علاقه مند و نیازمند به نرم افزارهای ناوبری می باشد که می توان آن را نسبت به سایر رقبا و مشابهات همچون Sygic و Ndrive و Navitel و Locus و … به دلیل برخورداری از نقشه های فوق العاده با کیفیت و گرافیکی و از همه مهم تر بروز بودن، یکی از بهترین ها در نوع خودش دانست.

این نرم افزار با دسترسی آزاد و نقشه های موجود که جدیدترین و آپدیت ترین نقشه های ایران و جهان آن را خدمت شما معرفی می کنیم یکی از بهترین های مسیریابی در ایران و حتی دنیاست!

ویژگی ها :

** قابلیت نمایش موقعیت و جهت گیری خود را بر روی نقشه
** قابلیت ذخیره مکان های مورد علاقه خود
** اطلاعات با کیفیت بالا از بهترین پروژه های مشترک جهان
** قابلیت دانلود نامحدود رایگان، به طور مستقیم از برنامه
** نقشه های بسیار بروز و آپدیت و پیوسته در حال آپدیت
** پوشش های مختلف مانند تور / ناوبری آهنگ های GPX و نقشه های اضافی با شفافیت قابل تنظیم نمایش

راهنمای راه اندازی نرم افزار و استفاده از نقشه های ایران :

فایل نصبی نرم افزار را از ادامه مطلب دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید حال پوشه فایل بیس نرم افزار و نقشه های ایران و جهان که تماما در یک پوشه با نام osmand گردآوری شده است را به مموری گوشی اندرویدی خود منتقل کنید . پس از کپی پوشه osmand بر روی مموری گوشی خود وارد نرم افزار شده و گزینه Later را انتخاب کنید . به بخش Maps رفته و از بروزترین نقشه ایران لذت ببرید .

دقت نمایید پوشه osmand باید در مموری گوشی کپی شود ( اگر گوشی شما دارای حافظه داخلی 8 و 16 و 32 و … هست باید در این حافظه در غیر این صورت باید در مموری کارت کپی شود ) دقیقا در مموری ای که دیتای بازی ها را می ریزی این پوشه را همانند نرم افزار Sygic در روت مموری خود ( صفحه اصلی مموری یعنی همین که وارد مموری می شوید ) کپی کنید.


دانلود فایل نصبی نرم افزار
دانلود فایل دیتابیس + نقشه های ایران و جهان

حجم فایل: 25 مگابایت فایل نصبی | 181 مگابایت فایل دیتابیس و نقشه ها
نیازمند اندروید: 2.1 و بالاتر
رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


توجه: چنانچه در استفاده از قابلیت راهنمای صوتی فارسی با مشکلی مواجه شدید می‌باید فایل موجود در لینک زیر را دانلود کرده سپس آن را در پوشه‌ی voice/ farsi در محل نصب فایل های برنامه قرار دهند تا با فایل قبلی جایگزین شود.

http://uplod.ir/f11g6jftf4j9/_config.p.htm

منبع: apktops

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
سلام. خسته نباشید. میخواسم بدونم ازطریق شماره تلفن هممیشه فهمید صاحب اون شماره موقعیت مكانیش كجاست? تشكر
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
یك برنامه ای بصورت اتفاقی تو بازار دیدم ادرس لینك داده بود تو اپارات كلیپشو گذاشته بودن. نشون میداد كه شماره رو وارد كرد و بااستفاده از یه سری دست كاریا موقعیتو پیدا كرد! !!!من برنامشو گم كردم متاسفانه
mahin
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
سلام. این برنامه ای ك ارائه دادین برای نصبش چیز خاصی لازمه?مثل برنامه ی sygic كه نصبش ادمو كلافه میكنه?

نیازمندی ها