میکروسافت اعلام کرد:

اینترنت اکسپلورر ایمن می‌شود

هرچه به جمع کاربران اینترنت افزوده می‌شود، استفاده از مرورگرهای اینترنتی برای وبگردی نیز افزایش می‌یابد. امروزه به‌طور میانگین در میان نرم‌افزارهای مختلف، مرورگرها بیشترین استفاده را دارند، زیرا بسیاری از کاربران کارهای روزمره خود را با سرویس‌های اینترنتی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۷۱۷۲۰۳
مدیریت دانلودها در اینترنت‌ اکسپلورر 11

یکی از کارهایی که همواره با وبگردی همراه بوده دانلود مقاله، نرم‌افزار، موزیک، فیلم و... از سایت‌های مختلف است. عملیات دانلود در مرورگرها روش پیچیده‌ای ندارد، اما مدیریت روی فایل‌های دانلودی، مشاهده فایل‌های دانلود شده و دسترسی به محل ذخیره‌سازی فایل‌ها ممکن است برای مبتدیان کمی دشوار باشد. این دشواری زمانی بیشتر می‌شود که ویندوز نصب شده روی رایانه 1‌/‌8 و مرورگر اینترنت‌اکسپلورر 11 نیز روی آن نصب باشد. برای مدیریت دانلودها در این نسخه از مرورگر می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1 ـ پس از اجرای مرورگر روی آیکون ابزارهای صفحه (Page tools) که به شکل یک چرخ‌دنده است، کلیک کنید. در ادامه با کلیک روی View downloads پنجره‌ فایل‌های دانلودی برای شما به ‌نمایش درمی‌آید. (دسترسی به این صفحه با فشردن کلیدهای CTRL + J نیز امکانپذیر است.)

2 ـ مدیریت فایل‌های دانلودی در اینترنت‌اکسپلورر 11 از نوار پایین همین صفحه انجام‌پذیر است. در این بخش گزینه‌های مختلفی برای باز کردن یا اجرای فایل دانلود شده، نمایش محل ذخیره‌سازی فایل، حذف فایل و پاکسازی فهرست دانلود موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب فایل مورد نظر از فهرست به ‌نمایش درآمده و پس از آن کلیک روی هریک از گزینه‌های موجود در نوار پایین است. (ضمیمه کلیک)

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها